پرداخت بیعانه در خبرنگاران چگونه انجام می گردد و چه مزایایی دارد؟

به گزارش وبلاگ شخصی من، پرداخت بیعانه در خبرنگاران ویژگی جدیدی است که برای تسهیل خرید و فروش کاربران در این پلتفرم فراهم شده است. با وجود این ویژگی، پرداخت پیش بها با امنیت بیشتری انجام خواهد شد. با استفاده از امکان پرداخت بیعانه شما تا 48 ساعت فرصت دارید که در خصوص خرید خود تصمیم قطعی را بگیرید، بدون اینکه استرس از دست دادن فرصت معامله را داشته باشید. امکان پرداخت بیعانه تا سقف 5 میلیون تومان وجود دارد. در ادامه، این ویژگی را آنالیز می کنیم. با ما همراه باشید.

پرداخت بیعانه در خبرنگاران چگونه انجام می گردد و چه مزایایی دارد؟

امکان پرداخت بیعانه در وبلاگ شخصی من چیست؟

پرداخت بیعانه در وبلاگ شخصی من جدیدترین سرویسی است که وبلاگ شخصی من برای کاربران خود فراهم نموده تا با خیال راحت تر و در زمان بیشتر نسبت به خرید یا فروش در این پلتفرم اقدام نمایند. وبلاگ شخصی من این ویژگی را با همکاری سامانه معاملات امن ایرانیان راه اندازی نموده است. نکته مهم در رابطه با امکان پرداخت بیعانه این است که وبلاگ شخصی من این سرویس پرداخت را با همکاری سامانه های پرداخت امن ایجاد نموده است و امتیاز آن متعلق به وبلاگ شخصی من نیست. با این سرویس، خریداران فرصت خواهند داشت که با خیال راحت خریدشان را انجام دهند.

منطق بیعانه این است که بخشی از هزینه کالا یا خدمات پیش از تحویل آن پرداخت می گردد و مابقی هم پس از اینکه کالا به دست مشتری رسید و کیفیت، سلامت و سایر ویژگی های آن مورد تأیید نهاده شد، پرداخت می گردد. این روش مرسومی در معاملات است.

پرداخت بیعانه چگونه معاملات را آسان می نماید؟

یکی از استرس های خرید آنلاین در همه جای جهان، مطمئن نبودن از کیفیت کالا یا شبیه نبودن آن با اطلاعات و تصاویر منتشرشده در وب سایت و پلتفرم است. سرویس پرداخت بیعانه برای این است که خریداران، کالا را از نظر سلامت، کیفیت و اطمینان از کاربردی بودن آن آنالیز نمایند و در صورت منصرف شدن از خرید، به راحتی مراحل بازگرداندن کالا را انجام دهند. از سوی دیگر، کاربران و به خصوص خریداران، از کلاه برداری های احتمالی در امان خواهند بود. البته وبلاگ شخصی من اقدامات زیادی را برای جلوگیری از متضرر شدن کاربران از سوءاستفاده های کلاه برداران انجام داده است؛ به عنوان مثال لزوم تأیید هویت کاربران یکی از کارهایی است که در وبلاگ شخصی من به این منظور اجرا شده است.

از سوی دیگر امکان پرداخت بیعانه، باعث ایجاد اعتماد بین طرفین معامله می گردد و امکان معاملات بیشتر را در آینده افزایش می دهد.

نحوه استفاده از ویژگی پرداخت بیعانه در وبلاگ شخصی من برای فروشنده

اگر شما فروشنده هستید و کالایی برای فروش در وبلاگ شخصی من قرار دادید، به راحتی می توانید امکان بیعانه را فعال کنید. کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

  • تأیید هویت: ابتدا به وسیله حساب خود در وبلاگ شخصی من به قسمت وبلاگ شخصی من من بروید. امکان بیعانه را انتخاب کنید و پس از قبول قوانین و شرایط بیعانه، به سامانه معاملات امن ایران (سما) منتقل می شوید. در اینجا باید قوانین و مقررات این سامانه را بپذیرید. سپس فقط کافی است کد ملی خود را که با شماره موبایل اعلامی در وبلاگ شخصی من مطابقت دارد، به همراه تاریخ تولد و شماره شبا خود وارد کنید. تبریک! شما تأیید هویت شدید.
  • فعال کردن امکان بیعانه: در حساب خود در وبلاگ شخصی من، وارد قسمت آگهی های من شوید. آگهی مورد نظر خود را انتخاب کنید و گزینه امکان بیعانه برای این آگهی را بزنید. مبلغ مورد نظر برای بیعانه را وارد کنید و گزینه ثبت را بزنید. در انتها با انتخاب گزینه فعال کردن، امکان بیعانه برای آگهی شما فعال می گردد. غیر فعال کردن بیعانه هم از همین قسمت قابل انجام است.
  • تأیید یا رد بیعانه: در این بخش شما می تواند درخواست بیعانه را تأیید یا رد کنید. وارد قسمت وبلاگ شخصی من من در حساب کاربری خود شوید و گزینه امکان بیعانه را انتخاب کنید. در اینجا کالاهایی را که امکان بیعانه را برای آنها فعال نموده اید، قابل مشاهده هستند. آگهی مورد نظر خود را انتخاب کنید. پیشنهادات برای بیعانه در این قسمت قابل آنالیز است که شما می توانید آنها را رد یا تأیید کنید. فرصت لازم برای تأیید یا رد پیشنهاد در این قسمت قابل مشاهده است.

نحوه استفاده از ویژگی پرداخت بیعانه در وبلاگ شخصی من برای خریدار

فعال کردن امکان پرداخت بیعانه برای خریداران به راحتی امکان پذیر است. در ادامه مراحل این کار توضیح داده می شوند:

  • تأیید هویت: کافی است شما در حساب خود در قسمت وبلاگ شخصی من من، گزینه تأیید هویت را انتخاب کنید و با وارد کردن کد ملی، احراز هویت خود را در چند ثانیه انجام دهید.
  • پرداخت بیعانه: اگر قصد خرید کالایی را دارید که امکان پرداخت بیعانه در وبلاگ شخصی من برای آن فراهم است، به راحتی می توانید آن را انجام دهید. ابتدا کالا انتخاب کنید و گزینه پرداخت بیعانه را بزنید. وارد سامانه معاملات امن ایران می شوید که در آن کد معامله، توضیح معامله و مبلغ بیعانه معین شده است. پس از آنالیز، وارد درگاه پرداخت اینترنتی شوید و مبلغ مورد نظر را پرداخت کنید.
  • ارسال پیشنهاد بیعانه: به صفحه خرید کالای مورد نظر خود برگردید و گزینه پیشنهاد بیعانه را انتخاب کنید. پیشنهاد شما ارسال شد. بعلاوه می توانید در صورت بروز مشکل، گزینه گزارش مشکل را انتخاب کنید که در قسمت بعدی توضیح داده می گردد. پس از پرداخت بیعانه، پیامک های مرتبط با شرایط بیعانه برای شما ارسال می گردد.

در وبلاگ شخصی من من و بخش حساب شخصی، امکان بیعانه را انتخاب کنید. در اینجا، گزینه امکان خرید را انتخاب کنید که در آن شرایط درخواست های شما برای بیعانه قرار دارند. با انتخاب آگهی مورد نظر، شرایط بیعانه را مشاهده می کنید. می توانید در این قسمت پیشنهاد بیعانه خود را لغو کنید.

  • گزارش مشکل: اگر پس از پرداخت بیعانه در وبلاگ شخصی من به مسئله ای برخورد کردید، کافی است در بخش شرایط بیعانه، گزینه گزارش مشکل را انتخاب کنید. سپس به صفحه گزارش مشکل در سامانه پرداخت امن ایرانیان منتقل می شوید. در این قسمت یکی از گزینه ها را انتخاب کنید یا در بخش سایر موارد، مشکل خود را توضیح دهید.

جمع بندی

وبلاگ شخصی من با ایجاد سرویس پرداخت بیعانه میخواهد تا تجربه خرید امن تری را برای کاربران خود فراهم کند. بعلاوه برنامه های بیشتری برای همکاری با سایر سامانه های امن دارد تا برترین و با کیفیت ترین گزینه را برای کاربران فراهم کند.

نظر شما در خصوص این سرویس چیست؟ وبلاگ شخصی من چگونه می تواند این سرویس را بهینه تر کند؟ دیدگاه های خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

منبع: بلاگ دیوار

به "پرداخت بیعانه در خبرنگاران چگونه انجام می گردد و چه مزایایی دارد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت بیعانه در خبرنگاران چگونه انجام می گردد و چه مزایایی دارد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید