پیش بینی قیمت خودرو تا انتها هفته ، امروز شرایط مناسب برای خریداران خودروست

به گزارش وبلاگ شخصی من، به گزارش تجارت نیوز، فعالان بازار خودرو از کاهش تقاضا و به صفر رسیدن خرید و فروش خبر می دهند.

پیش بینی قیمت خودرو تا انتها هفته ، امروز شرایط مناسب برای خریداران خودروست

در همین حال یک کارشناس بازار خودرو در پاسخ به این پرسش که با شروع فعالیت نمایشگاه داران قیمت خودرو تا خاتمه هفته چه فرایندی خواهد داشت؟ به تجارت نیوز گفت: بازار تنها به باز شدن چهار واحد صنفی معنا پیدا نمی کند، فعلا به دلیل شرایط حاکم خبری از خرید و فروش خودرو نیست و فرایند خرید و فروش خودرو نیز زمان بر است.

امیرحسین کاکایی اضافه نمود: در این هفته به دلیل باز شدن چند واحد صنفی شاهد نوسان شدید قیمت ها هستیم. در این بازار عده ای هستند که قیمت بعضی خودروها را بالا اعلام می نمایند که خریداران خودرو باید مراقب باشند.

او در ادامه اظهار کرد: چنانچه قیمت دلار همانند این چهار هفته گذشته فرایند باثباتی داشته باشد یعنی قیمت دلار بر همان پایه 15 هزار تومان قرار گیرد طبیعتا قیمت خودروهای خارجی و داخلی نباید گران گردد.

کاکایی با اشاره به ادامه رکود در بازار خودرو گفت: بازار خودرو همچنان تا یک ماه دیگر راکد است. توصیه ما به مردم این است که چنانچه قصد خرید یا تعویض خودروهایشان را دارند امروز تا یک ماه آینده شرایط مناسبی برای خرید خودروست؛ این در حالی است که سرمایه گذاری در حوزه خودرو در کوتاه مدت هرگز توصیه نمی گردد.

این کارشناس خودرو درباره قیمت خودرو در چهار هفته اخیر گفت: طبق ارزیابی های اجرا شده قیمت پراید و 206 تیپ دو فعلا تغییر چندانی نداشته است و هنوز قیمت خودرو در مدار 60 تا 65 نوسان دارد.

منبع: تجارت نیوز

به "پیش بینی قیمت خودرو تا انتها هفته ، امروز شرایط مناسب برای خریداران خودروست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی قیمت خودرو تا انتها هفته ، امروز شرایط مناسب برای خریداران خودروست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید