چگونه با استفاده از ایموجی در Google Photos جستجو کنیم؟

به گزارش وبلاگ شخصی من، خیلی وقت ها هنگام جستجو در Google Photos بدلیل تعیین نبودن نام تصویر، پیروز به یافتن تصویر مورد نظر خود نمی شویم. اکنون به لطف یک ویژگی جالب می توانید با استفاده از ایموجی ها در برنامه Photos جستجو کنید. پس از جستجوی یک ایموجی در برنامه Photos، هر تصویری که شبیه ایموجی مورد نظر شما باشد، در نتایج نشان داده خواهد شد.

چگونه با استفاده از ایموجی در Google Photos جستجو کنیم؟

به گزارش وبلاگ شخصی من، اگر فراموش نموده اید که چه زمانی یا با چه نامی یک تصویر را ذخیره نموده اید، این نوع جستجو به شما یاری خواهد نمود. در ادامه نحوه جستجوی یک ایموجی را در Google Photos به شما آموزش می دهیم:

1- ابتدا Google Photos را در گوشی خود باز کنید.

2- روی گزینه جستجو در پایین ضربه بزنید.

3- در نوار جستجو ایموجی مورد نظر خود را وارد کنید. خواهید دید هر تصویری که مشابه ایموجی است، به شما نمایش داده می گردد.

جستجوی ایموجی در Google Photos بسیار ساده است. به عنوان مثال با جستجوی ایموجی یک گربه، گوگل هر تصویر گربه ای که در تصاویر ذخیره شده Google Photos وجود دارد را به شما نشان می دهد. اگر در پی عکسی از خود با عینک آفتابی و یا در جستجوی تصویر یک غذای خوشمزه هستید، می توانید ایموجی های عینک دودی و یا غذا را جستجو کنید. این ترفند روی همه گوشی های اندرویدی کار می نماید؛ می توانید از این ویژگی در دسکتاپ نیز بهره ببرید. کافی است وارد سایت photos.google.com شده و ایموجی مورد نظر خود را در نوار جستجو وارد کنید.

Google Photos ابزاری فوق العاده برای ذخیره تصاویر و ویدیو های کاربران است. این سرویس مدیریت تصاویر و دسترسی از پلتفرم های مختلف را آسان می نماید. وقتی همه چیز را روی Photos تنظیم می کنیم، می توان از هر پلتفرمی با استفاده از فضای ابری به آن دسترسی داشته باشیم.

منبع: androidcentral

منبع: فرارو

به "چگونه با استفاده از ایموجی در Google Photos جستجو کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه با استفاده از ایموجی در Google Photos جستجو کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید