کره جنوبی در مهار کرونا پیروز می شود؟، شمار بهبودی ها از موارد جدید بیشتر شد

به گزارش وبلاگ شخصی من، کره جنوبی روز جمعه 23 اسفند برای نخستین بار شمار مواد بهبودی بیشتری از موارد جدید عفونت با ویروس کرونا گزارش کرد.

کره جنوبی در مهار کرونا پیروز می شود؟، شمار بهبودی ها از موارد جدید بیشتر شد

این فرایند رو به کاهش در بزرگترین کانون شیوع کروناویروس در آسیا در خارج از چین، امیدواری برای مهار شیوع ویروس کرونا در کره جنوبی را برانگیخته است.

به گزارش وبلاگ شخصی من به نقل از رویترز مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های کره روز جمعه 110 مورد جدید عفونت با ویروس کرونا را گزارش کرد که در حالیکه در روز قبل 114 مورد جدید گزارش شده بود. شمار موارد بیماری در این کشور اکنون 7979 مورد رسیده است و تلفات بیماری با 5 مورد آزمایش به 72 مورد رسید.

در مقابل 177 بیمار کووید-19 روز جمعه پس از بهبودی از بخش های ایزوله بیمارستانی مرخص شدند.

این برای نخستین بار است که از هنگام شناسایی نخستین بیمار مبتلا به کووید-19 در 20 ژانویه در کره جنوبی، شمار افراد بهبودیافته از شمار افراد دچار عفونت جدید بیشتر می شود.

این آخرین ارقام که فرایند رو به کاهش در موارد جدید را هم نشان می دهد، امیدواری ها درباره کنترل شیوع کرونا در چهارمین اقتصاد بزرگ آسیا را برانگیخته است.

جئونگ- اوون- کیونگ، رئیس مرکز کنترل و پیشگیری بیماری های کره گفت انتظار می رود با توجه به اینکه شمار بیشتری از بیماران قرنطینه شده در خانه پس از بهبودی از مرخص می شوند، این فرایند کاهشی ادامه یابد.

اما مقامات بهداشتی پس از اینکه خوشه های جدید عفونت در یک مرکز تلفن در بخش پرجمعیتی از سئول پایتخت کره جنوبی و وزرات ماهیگیری در شهر اداری سی جونگ ظهور کرد، خواستار حفظ هشیاری شدند.

چونگ سای کیوون، نخست وزیر کره جنوبی در جلسه ای در شهر دیگو گفت: ما در حال رسیدن به موفقیت هستیم، اما نگرانی هایی درباره موارد وارادتی بیماری و نیز عفونت های احتمالی داخلی در جاهایی مانند مراکز تلفن، کافه های کامپیوتری و اتاق های کارائوکه وجود دارد.

از 110 مورد آخر عفونت با ویروس کرونا در کره جنوبی، 61 مورد مربوط به شهر دیگو در جنوب شرق این کشور است که محل استقرار یک فرقه حاشیه ای مسیحی است که کانون شیوع کرونا بوده است.

دست کم 109 مورد عفونت ویروس کرونا به یک مرکز تلفنی مربوط ب یک شرکت بیمه مربوط شده است که 800 نفر از کارمنانش برای نظارت قرنطینه شده اند. اما سرعت افزایش موارد جدید عفونت در کره جنوبی در چند روز گذشته افت کرده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "کره جنوبی در مهار کرونا پیروز می شود؟، شمار بهبودی ها از موارد جدید بیشتر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره جنوبی در مهار کرونا پیروز می شود؟، شمار بهبودی ها از موارد جدید بیشتر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید