کشتی فرنگی زیر 23 سال دنیا، رضا گرایی طلایی شد، 3 مدال برنز برای هر 3 شانس مجدد ایران

به گزارش وبلاگ شخصی من، در رقابت های پنج وزن دوم کشتی فرنگی زیر 23 سال دنیا، رضایی گرایی صاحب مدال طلا شد و سه نماینده دیگر ایران نیز به مدال برنز رسیدند.

کشتی فرنگی زیر 23 سال دنیا، رضا گرایی طلایی شد، 3 مدال برنز برای هر 3 شانس مجدد ایران

به گزارش وبلاگ شخصی من، درحالیکه در رقابت های 5 وزن دوم کشتی فرنگی امیدهای دنیا شانس کسب یک طلا و سه برنز را داشتیم، هر 4 نماینده ایران مقابل حریفان شان به پیروزی رسیدند.

در وزن 60 کیلوگرم مهدی محسن نژاد پس از استراحت در دور اول، در دور بعد مقابل آیاتا سوزوکی از ژاپن با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی دست یافت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل آرمن ملیکیان از ارمنستان با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. محسن نژاد در این گروه با نتیجه 8 بر صفر مارتین ولیف از بلغارستان را مغلوب کرد و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار کریستین کچکمتی از مجارستان را با نتیجه 9 بر 5 مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.

در وزن 67 کیلوگرم سجاد ایمن طلب پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 5 بر 3 مقابل الکساندر لیانوونچیک از بلاروس شکست خورد و با توجه به راه یابی این کشتی گیر به دیدار پایانی، به گروه شانس مجدد راه یافت. ایمن طلب در این گروه با نتیجه 3 بر یک از سد حاجی کاراکوش از ترکیه گذشت و به دیدار رده بندی راه یافت. وی در این دیدار در مصاف با دیوید دیمیتروف از بلغارستان با نتیجه 2 بر صفر پیروز شد و به مدال برنز دست یافت.

در وزن 72 کیلوگرم محمدرضا گرایی در دور اول با نتیجه 10 بر 3 از سد چنگیز ارسلان قهرمان سال گذشته این مسابقات از ترکیه گذشت وی در دور بعد با نتیجه 3 بر 2 ماگومد یاربیلوف از روسیه را از پیش رو برداشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله در مصاف با راماز زوئیدزه دارنده مدال نقره زیر 23 سال دنیا از گرجستان با نتیجه 7 بر 5 و ضربه فنی به رجحان دست یافت و راهی دیدار نیمه نهایی شد. وی در این دیدار ماکسیم یوتوشنکو از اوکراین را با نتیجه 6 بر 2 مغلوب کرد و به دیدار فینال راه یافت. گرایی در دیدار پایانی سانان سلیمان اف از آذربایجان را با نتیجه 7 بر صفر از پیش رو برداشت و صاحب مدال طلا شد.

در وزن 97 کیلوگرم محمدهادی ساروی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 9 بر 3 بنس الماسی از صربستان را مغلوب کرد. ساروی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل آروی ساوولاینن قهرمان جوانان دنیا و زیر 23 سال اروپا از فنلاند با نتیجه 5 بر یک شکست خورد و با توجه به حضور این حریف در دیدار فینال، به گروه شانس مجدد رفت. وی در این گروه مقابل آریف نیفتولایف از آذربایجان با نتیجه 7 بر یک پیروز شد و به دیدار رده بندی راه یافت. ساروی در این دیدار با نتیجه 6 بر 4 و ضربه فنی ولادلن کوزلیوک از اوکراین را مغلوب کرد و به مدال برنز رسید.

در رقابت های پنج وزن اول کشتی فرنگی زیر 23 سال دنیا نیز شب گذشته (شنبه) میثم دلخانی و علی اکبر یوسفی در اوزان 63 و 13 کیلوگرم صاحب مدال طلا شدند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "کشتی فرنگی زیر 23 سال دنیا، رضا گرایی طلایی شد، 3 مدال برنز برای هر 3 شانس مجدد ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشتی فرنگی زیر 23 سال دنیا، رضا گرایی طلایی شد، 3 مدال برنز برای هر 3 شانس مجدد ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید