کنترل ساعت هوشمند و هدفون از طریق ژست های حرکتی پوستی!

به گزارش وبلاگ شخصی من، گوگل به تازگی یک اختراع نو به ثبت رسانده که به کاربران اجازه می دهد ساعت های هوشمند و هدفون های خود را با لمس پوست خود کنترل کنند. این حق ثبت اختراع با عنوان رابط پوستی برای ابزار های پوشیدنی: ترکیب حسگر برای بهبود کیفیت سیگنال در سایت LetsGoDigital مشاهده شده است.

کنترل ساعت هوشمند و هدفون از طریق ژست های حرکتی پوستی!

به گزارش وبلاگ شخصی من، فناوری نو گوگل به کاربران این امکان را می دهد تا ابزار های پوشیدنی مانند ساعت هوشمند و هدفون را با استفاده از حرکات پوستی کنترل کنند.با استفاده از این فناوری کاربران می توانند روی پوست نزدیک ساعت و یا هدفون هوشمند خود دست بکشند و یا پوست خود را لمس کنند.

این حرکت سبب ایجاد یک موج مکانیکی می شود، سپس این موج از طریق حسگر های موجود در پوشیدنی ها دریافت می شود. این داده ها که بوسیله شتاب سنج ها حسگر های مختلف دریافت شده اند از طریق فناوری Sensor Fusion جمع آوری شده و یک فرمان به پوشیدنی ارسال می کنند.کاربران برای مواردی مانند پاسخ دادن به تماس ها، تنظیم صدا و پخش رسانه باید دستور خاص همان کار را انجام دهند. بعنوان مثال برای پاسخ دهی به تماس دست خود را روی پوست خود بکشند، یا برای پخش رسانه باید با انگشت خود روی پوستشان ضربه بزنند.

برای کنترل هدفون های بی سیم از طریق این فناوری، ژست های پوستی را می توان با لمس جلوی گوش یا ضربه زدن به شقیقه انجام داد. در ساعت های هوشمند نیز کاربران باید انگشت خود را روی مچ، ساعد یا پشت دست بکشند. این دستگاه ها برای تمایز بین حرکات عمدی و حرکات طبیعی کاربران از یادگیری ماشینی استفاده خواهند کرد. این فناوری بسیار امیدوارکننده به نظر می رسد. ما اخیرا مشابه این فناوری را در هدفون های LinkBuds WFL-900 سونی دیده ایم. در اینجا برای کنترل هدفون های سونی باید به جلوی گوش ضربه وارد کنیم. هنوز تعیین نیست که گوگل از چه زمانی این فناوری را وارد محصولات خود خواهد کرد.

منبع: androidauthority

منبع: فرارو

به "کنترل ساعت هوشمند و هدفون از طریق ژست های حرکتی پوستی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنترل ساعت هوشمند و هدفون از طریق ژست های حرکتی پوستی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید