یخکشی: دو سال از کشتی دور شده بودم، در فینال قهرمانی کشور به خودم باختم

به گزارش وبلاگ شخصی من، مدعی وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد تاکید نمود که بعد از دو سال دوری از کشتی، در مسابقات ارتش های دنیا و قهرمان کشوری به عنوان دومی رسیده است.

یخکشی: دو سال از کشتی دور شده بودم، در فینال قهرمانی کشور به خودم باختم

محمدباقر یخکشی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی وبلاگ شخصی من در خصوص حضورش در جام بین المللی یاشاردوغو گفت: تمرینات خوبی انجام داده ام، قرار است در ترکیه کشتی بگیرم که امیدوارم آنجا شرایط خوبی داشته باشم.

این کشتی گیر که در فینال مسابقات قهرمان کشوری مغلوب داریوش حضرتقلی زاده شد، در خصوص این مبارزه توضیح داد: به اشتباه خودم باختم. نتیجه 4-3 به سود من بود و چند ثانیه به خاتمه کشتی مانده بود. حریف داشت روی پل می رفت، اما اشتباه کردم و اصلا نفهمیدم چه شد که امتیاز از دست دادم و کشتی با نتیجه 4-5 به خاتمه رسید. البته که حضرتقلی زاده کشتی گیر خوبی است و به او این قهرمانی را تبریک می گویم و امیدوار هستم که با دست پر و طلای آسیا مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان را تمام کند.

یخکشی که در سال 2018 ملی پوش بزرگسالان در دنیای بوداپست بود و سال 2019 نیز به امیدهای دنیا رفت، با اشاره به دوری نسبتا طولانی مدتش از کشتی، اظهار داشت: بعد از سال 2019، به خدمت سربازی رفتم و بعد هم که کرونا پیش آمد، عملا من نزدیک به دو سال در هیچ مسابقه ای شرکت نکردم. بعد از دو سال دوری از تشک، مسابقات ارتش های دنیا که آنجا دوم شدم، برای من محک خوبی بود و در ادامه هم در مسابقات کشوری حضور پیدا کردم.

این کشتی گیر مازندرانی که به تازگی متاهل شده است، مسابقات قهرمان کشوری سال جاری را از نظر کمی و کیفی بسیار سطح بالا توصیف کرد و گفت: من هیچ سالی مسابقات کشوری را این همه سنگین و فشرده ندیده بودم. سطحش واقعا بالا بود، در وزن ما همه مدعیان حضور داشتند و کسی غایب نبود، خوب و بد همه روی تشک رفتند و 41 نفر در 61 کیلو وزن کشی نموده بودند. امیدوارم در ادامه چرخه انتخابی تیم ملی بتوانم برترین عملکرد را داشته باشم و به دوبنده تیم ملی برسم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "یخکشی: دو سال از کشتی دور شده بودم، در فینال قهرمانی کشور به خودم باختم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یخکشی: دو سال از کشتی دور شده بودم، در فینال قهرمانی کشور به خودم باختم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید