7 سؤالی که به مدیران در موفقیت یک کسب و کار یاری می نماید

به گزارش وبلاگ شخصی من، برنامه ریزی برای یک کسب و کار می تواند به مدیران یاری کند تا بتوانند کسب و کار خود را رونق دهند و به موفقیت برسند.

7 سؤالی که به مدیران در موفقیت یک کسب و کار یاری می نماید

به گزارش وبلاگ شخصی من به نقل از وبلاگ شخصی من، بینش شما برای خودتان و آینده شغلی و تجارتتان در ماه ها و سال های پیش رو چیست؟

تصور کنید هیچ محدودیتی در کار هایی که می توانید با سازمان خود به سرانجام برسانید، وجود ندارد و این 7 سؤال راجع به تجارتتان را از خود بپرسید.

اغلب رهبران عظیم به کار خود به نام یک مأموریت نگاه می نمایند و آن ها بینش کلی به چیز عظیمتر و عالی تری دارند که فراتر از خودشان است.

7 سؤال برای رهبران تجاری

در بازار هایی با شرایط سخت و طاقت فرساست که پیروز ترین و بادوام ترین شرکت ها به هفت روش کلیدی سرمایه گذاری می نمایند و به پیروزیت می رسند و این اصول برای پیروزیت تجاری پایدار در اینجا به نام سؤالاتی ارائه شده است که باید از خود بپرسید:

1 - رهبری شما

چه نتایجی از شما انتظار می رود و اعضای گروه شما از چه احتیاج هایی برای یاری به پتانسیل کامل خود در تجارتتان برخوردار هستند؟

2 - برنامه شما

برنامه شما برای ایجاد فروش و سودآوری بیشتر چیست و چگونه کار می نماید؟ آیا راه بهتری وجود دارد؟

3 - تیم شما

چگونه افراد عظیم را جذب می کنید و آن ها را در تیم خود نگه می دارید و به آن ها الهام می دهید تا در دستیابی به نتایج تجاری شما برترین عملکرد را داشته باشند؟

4 - محصول شما

در فراوری چه محصولی عالی هستید، مشتریان ایده آل شما چه کسانی هستند و چه محصول و یا خدماتی، آن دسته از مشتریان را جذب خواهند کرد؟

5 - بازاریابی شما

مزیت رقابتی شما چیست؟

آن فاکتوری که باعث می گردد محصول و یا خدمات شما در مقایسه با دیگر خدمات موجود در بازار، بهتر باشد چیست و چگونه می توانید این مزیت را به مشتری بالقوه خود نشان دهید؟

6 - فروش شما

مشتریان بالقوه شما باید با چه چیزی متقاعد شوند تا بخواهند به جای رقبایتان از شما خرید نمایند؟

7 - تجربه مشتری شما

مشتری ها به چه چیز هایی احتیاج دارند و چه چیز هایی را می خواهند و چه کاری می توانید برای راضی کردن آن ها انجام دهید که دوباره از شما خرید نمایند و با اشتیاق در خصوص تجارت شما به دوستانشان بگویند؟

این سؤالات را درباره تجارت خود از خودتان بپرسید و در نظر داشته باشید که باید بتوانید با اطمینان به آن ها پاسخ دهید.

رهبران عالی می توانند برترین اقدام را برای دستیابی به پیروزیت در تجارت معین نمایند.

منبع: جام جم آنلاین

به "7 سؤالی که به مدیران در موفقیت یک کسب و کار یاری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 سؤالی که به مدیران در موفقیت یک کسب و کار یاری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید