اخبار مجلس

مجوز مجلس به بعضی از دستگاه های اجرایی برای فروش نفت

نمایندگان مجلس شورای اسلامی به صندوق های بازنشستگی کشوری، لشگری و تامین اجتماعی اجازه دادند به وسیله شرکت ملی نفت ایران نسبت به فروش نفت خام و میعانات گازی صادراتی اقدام کند.

10 اسفند 1401

تعیین نیست درآمدهای استقلال و پرسپولیس در کجا هزینه می گردد

به گزارش خبرنگاران، محمد حسن آصفری در جلسه علنی امروز (سه شنبه 3 اسفندماه) مجلس شورای اسلامی و در جریان آنالیز لایحه بودجه سال 1401 گفت: موضوع واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس کش و قوس طولانی داشته و 13 سال است که قرار است این دو باشگاه به بخش خصوصی واگذار...

8 اردیبهشت 1401

ضرورت عبور از خام فروشی در صورت لغو تحریم ها ، درآمد های نفتی خرج زیر ساخت ها شود نه بودجه عمومی

عضو اتاق بازرگانی ایران گفت: حرکت به سمت تولید فرآورده های نهایی مهمترین سیاستی است که دولت بعد از لغو تحریم ها باید در دستور کار خود قرار دهد.

29 فروردین 1401

اعضای هیئت رئیسه کمیته تفحص از نهاد ریاست جمهوری تعیین شدند

اعضای هیئت رئیسه کمیته تفحص از نهاد ریاست جمهوری در دولت های یازدهم و دوازدهم در جلسه امروز این کمیسیون انتخاب شدند.

15 اسفند 1400

چگونه برای اولین بار 31 استان، 31 بودجه اختصاصی دریافت می کنند؟

تهران (پانا) - یکی از ویژگی های مهم بودجه 1401 تخصیص بودجه استانی از محل طرح های استانی صندوق پیشرفت و عدالت است که پیش از این با نام صندوق کارآفرینی و امید فعالیت می کرد، نائب رئیس دوم کمیسیون تلفیق، کارآیی بیشتر صندوق عدالت را در فروش اموال ، کسب اقتصادیات...

11 اسفند 1400

رشد و توسعه مالی کشور نیازمند حذف ارز ترجیحی است

به گزارش خبرنگاران، لایحه تامین مطمئن کالاهای اساسی، نهاده های دائمی، دارو و تجهیزات پزشکی و سیاست های جبرانی برای حمایت از معیشت اقشار آسیب پذیر چندی پیش با قید دو فوریت تقدیم مجلس شد.

9 دی 1400

تخصیص بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای طرح های درمانی فارس

وزیر بهداشت از تخصیص بیش از یک هزار میلیارد تومان اعتبار برای 105 طرح بهداشتی در فارس اطلاع داد.

25 آبان 1400

خبر مهم برای آنهایی که هنوز صاحب خانه نشدند

تهران (پانا) - آنهایی که هنوز صاحب خانه نشدند، به گوش باشند که قرار است از امروز(چهارشنبه) ثبت نام برای 4 میلیون واحد مسکونی شروع گردد؛ البته ثبت نام کنندگان فرصت یکماهه دارند تا با ارزیابی شرایط، به طرح تازه جهش فراوری مسکن، آری یا خیر بگویند.

21 آبان 1400

خودرو چه زمانی وارد بورس خواهد شد؟

تا کنون چندین بار عرضه خودرو در بروس مطرح شده اما هنوز عملی نشده است. سرانجام کی خودرو وارد بورس می شود؟ این اقدام چه تاثیری بر بازار خودرو خواهد داشت؟

28 مهر 1400

سلامت و تربیت بدنی دو عامل مهم در بازگشایی مدارس

خبرنگاران/کردستان معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان گفت: نقش حوزه های سلامت و تربیت بدنی در اجرای سناریوهای فعالیت های آموزشی مدارس در دوران کرونا مهم و مشخص کننده است و بایستی به اسم یک فرصت جهت ارائه توانمندی ها و ظرفیت های این حوزه مد...

1 مهر 1400

اعتراض درمانگران اعتیاد به ابلاغیه سازمان غذا و دارو

تعدادی از درمانگران اعتیاد کشور با حضور در مقابل ساختمان سازمان غذا و دارو نسبت به تصمیم این سازمان برای توزیع دارو های مخدر در داروخانه ها، معترض شدند.

17 تیر 1400

لایحه رتبه بندی معلمان اعلام وصول می شود

عضو هیات رئیسه مجلس با اشاره به لایحه رتبه بندی معلمان، از بررسی این لایحه در حضور نمایندگان تشکل های صنفی فرهنگیان در مجلس خبر داد.

13 اردیبهشت 1400

ارائه گزارش عملکرد نظارتی نمایندگان مجلس و اقدامات تحولی معاونت قوانین در نیمسال اول فعالیت مجلس یازدهم

بابک نگاهداری، مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگاران به تشریح موضوعات مطرح شده در دوازدهمین جلسه شورای معاونین و مشاورین مجلس شورای اسلامی پرداخت.

12 دی 1399

تقسیم بندی شهرها به سه شرایط زرد، قرمز و بحرانی در کرونا

خبرنگاران : معاون وزیر کشور در کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا گفت: طی جلساتی که با وزارت بهداشت داشتیم، مقرر شد تا شاخص های جامع برای دسته بندی شهرها و اعمال محدودیت ها تعیین شود.

23 آذر 1399

دو پیشنهاد برای اصلاح نرم افزار محاسباتی حقوق و دستمزد تأمین اجتماعی

در نشست کارگروه تخصصی کمیته ماده 12 فرایند اجرای مصوبه اعضای کمیته در هفتادوهفتمین نشست درباره اصلاح سامانه سازمان تأمین اجتماعی و توقف محاسبات اتوماتیک نرم افزار محاسباتی حق بیمه برابر ماده 39 قانون تأمین اجتماعی بررسی شد.

17 آبان 1399

معمای انتخاب مدیرعامل پرسپولیس

محمد قراگزلو، در اوضاع بحرانی باشگاه پرسپولیس و در شرایطی که بدهی به بازیکنان این فصل، پرونده های حقوقی باز، احکام و ضرب الاجل فیفا برای تیم مدیریتی فعلی مثل یک کراوات سفت با گره ای سخت در حال خفه کردن آنهاست، بحث انتخاب مدیرعامل باشگاه پرسپولیس تبدیل...

25 خرداد 1399

خبرنگاران 3 واحد قلیان سرای متخلف در اشنویه پلمب شد

مهاباد- خبرنگاران- رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اشنویه گفت: سه واحد قلیان سرای متخلف در این شهرستان برای مقابله با شیوع بیماری کرونا پلمب شد.

8 اردیبهشت 1399

دولت وفاق ملی لیبی مشارکت در مذاکرات نظامی ژنو را تعلیق کرد

دولت وفاق ملی در پی حمله به بندر غرب این کشور مشارکتش در مذاکرات نظامی در ژنو را تا زمانی که جامعه جهانی موضعی صریح درخصوص تجاوزات طرف مقابل اتخاذ کند، به حالت تعلیق درآورد.

14 فروردین 1399

تغییر کاربری مدارس قدیمی واقع در نقاط خوب شهر

خبرنگاران/آذربایجان شرقی معاون امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی مطرح نمود: برخی مدارس قدیمی که نیاز به نوسازی داشته و در نقاط خوب شهر با ارزش تجاری بالا واقع شده اند را می توان با تغییر کاربری و ایجاد ارزش اضافه نمود ه، مورد استفاده قرار داد. ...

26 دی 1398

پذیرش بدون کنکور دانشجو در دانشگاه تهران تا 20 آبان ماه ادامه دارد

مطابق اطلاعیه پذیرش بدون آزمون استعداد های درخشان دوره کارشناسی ارشد سال تحصیلی 1400-1399 در دانشگاه تهران، ثبت نام تا 20 آبان ماه ادامه دارد.

9 دی 1398
تعداد: (22)