از مسئولان می خواهیم کمک کنند، به حمایت هواداران نیاز داریم

به گزارش وبلاگ شخصی من، داریوش شجاعیان در حاشیه تمرین ظهر امروز استقلال در مورد شرایط خودش نیز گفت: این فصل قابل مقایسه با فصل های دیگر نیست. ما دیر شروع کردیم، بازی ها اینقدر فشرده است، باید یک فرصت 40 روز می داشتیم که متأسفانه تنها 20 روز فرصت داشتیم و این مسئله در تیم ما تأثیرگذار بود.

از مسئولان می خواهیم کمک کنند، به حمایت هواداران نیاز داریم

هافبک تیم استقلال ادامه داد: ما امسال در ابتدای فصل امتیازات خوبی جمع کردیم و امیدوارم یکسری اتفاقات و حاشیه ها جلوی حرکت ما را نگیرد و حرف هایی که شایسته استقلال نیست زده نگردد. باید به کادر فنی و بازیکنان فرصت داد تا از لحاظ بدنی و هماهنگی به شرایط ایده آل برسیم تا بازی های خوبی انجام دهیم.

شجاعیان درباره آمادگی خود گفت: من به لحاظ بدنی هنوز از خودم راضی نیستم اما تمام تلاشم را انجام می دهم که بتوانم به استقلال کمک کنم. هیچ وقت کم نگذاشتم و اگر کادر فنی صلاح بداند تمام تلاشم را می کنم که بازی کنم.

وی در مورد عدم بازیکن بازی ساز در استقلال گفت: به نظر من هر کسی در تمرینات حضور نداشته باشد و شرایط را نبیند، نمی تواند قضاوت کند. در چهار سالی که اینجا بودم، ابتدای فصل همین مشکل را داشتم، حتی زمانی که مجتبی جباری هم بود، این صحبت ها و نقدها بود. ما توانستیم هاهنگ شویم، امتیاز جمع کنیم و در 4-3 سال اخیر هم به ما خیلی ظلم شد. اگر تمرین ما را دیده باشید، زمین تمرین مناسب نیست. حتی این زمین که الان تمرین می کنیم، شایسته تیم استقلال نیست. استقلال مسائل زیادی دارد و امیدوارم همه مسئولان و حتی وزارت ورزش به ما کمک کنند تا امکاناتمان مناسب شأن استقلال باشد و اگر همه اینها دست به دست هم دهند استقلال به جایگاه واقعی خود خواهد رسید.

شجاعیان ادامه داد: ما در روزهای بارانی در چمن مصنوعی تمرین می کنیم و شرایط سخت می گردد. ما دیاباته را در زمین مصنوعی از دست دادیم و نمی توانستیم به سالن برویم، چون بقیه هم مصدوم می شدند. روزهایی که هوا خوب باشد در چمن تمرین می کنیم.

هافبک تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که تیم رقیب شما پرسپولیس تنها در یک زمین تمرین می کند و شما هر سال جابه جا می شوید، گفت: نمی دانم این موضوع به چه مسئولی برمی گردد اما حق با شماست. ما بعضی از روزها شب قبل تمرین متوجه می شویم کجا قرار است تمرین کنیم. در حال حاضر هر هفته یک جا تمرین می کنیم و این شرایط بسیار سخت است.

شجاعیان ادامه داد: من 400 روز برای استقلال بازی نکردم و برایم تأثیرگذار بود، چون دو بار هم مصدوم شده بودم، یک مقدار محتاط تر بازی می کردم اما هر روز دارم بهتر از گذشته بازی می کنم و ان شاء الله بهتر خواهم شد.

وی در سرانجام گفت: در مورد هواداران باید بگویم همیشه به ما لطف داشتند و پشتیبان ما و کادر فنی بودند. همان طور که بارها گفته ام چهار سال است نتیجه نگرفته ایم، امسال با حمایت آنها و با کنار ما بودنشان، می توانند کمک کنند استقلال قهرمان گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "از مسئولان می خواهیم کمک کنند، به حمایت هواداران نیاز داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از مسئولان می خواهیم کمک کنند، به حمایت هواداران نیاز داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید