استرالیا وجود خارجی ندارد، باور ندارید؟ از مایکروسافت بینگ بپرسید

به گزارش وبلاگ شخصی من، زومیت نوشت: کاربران استرالیایی شبکه های اجتماعی بلواسکای و ماستودون، از اینکه بینگ به آنها خبر داد که کشوری که در آن زندگی می نمایند واقعا وجود ندارد شگفت زده شدند.

استرالیا وجود خارجی ندارد، باور ندارید؟ از مایکروسافت بینگ بپرسید

طبق گزارش گاردین، موتور جستجوی مایکروسافت به پرسش غیرمعمول وجود استرالیا، ششمین کشور بزرگ دنیا، با نه قاطع پاسخ می داد. بینگ گفت که این جواب بر اساس چندین منبع ارائه می گردد.

ردیابی تئوری توطئه در خصوص عدم وجود استرالیا ما را به کاربری در انجمن زمین تخت گرایان می رساند. او گفته همه چیز در خصوص این کشور ساختگی است، تصاویر جعلی هستند و هر کسی که ادعا دارد آنجا زندگی می نماید، در واقع یک مأمور مخفی دولت است.

سپس پستی در فیس بوک منتشر شد که ادعا می کرد استرالیا یکی از بزرگ ترین حقه هایی است که تا به حال به مردم زده شده. پست می گوید استرالیا توطئه ای است که به وسیله بریتانیایی ها طراحی شد تا مردم فکر نمایند که جنایتکاران جای انداخته شدن به دریا، به آنجا فرستاده شده اند.

ما به تماشا این نوع اظهارات نادرست غیرواقعی و صرفاً عجیب و غریب که به وسیله هوش مصنوعی مولد منتشر می شوند عادت نموده ایم. اما چیزی که در این مورد شگفت انگیز است این است که هوش مصنوعی کوپایلت (بینگ چت سابق) تأیید کرد استرالیا واقعی است. بعلاوه اعلام کرد که تئوری های توطئه ای پیرامون موجودیت کشور وجود دارد، اما این ها صحت ندارند و رد شده اند.

  • سوراخ لایه اوزون ترمیم نشده/ مقصر اصلی چیست؟

  • افشاگری نیویورک تایمز/ مرگ و زندگی آدم ها در اختیار هوش مصنوعی!

  • سقوط در غول های یخی منظومه شمسی/ عکس

یکی از سخنگویان مایکروسافت گفت که مشکل موتور جست وجوی بینگ حل شده است. او گفت: ممنون که این موضوع را به ما اطلاع دادید. ما این پاسخ و جواب را آنالیز نموده ایم و راه حلی برای رسیدگی به آن یافتیم.

هرکسی که معتقد است استرالیا وجود خارجی ندارد، احتمالاً خطای بینگ را به عنوان اثبات دیگری برای این تئوری می بیند.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "استرالیا وجود خارجی ندارد، باور ندارید؟ از مایکروسافت بینگ بپرسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استرالیا وجود خارجی ندارد، باور ندارید؟ از مایکروسافت بینگ بپرسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید