اعضای هیئت مدیره از جنس استقلال نیستند، کارنابلدها سرکار هستند!

به گزارش وبلاگ شخصی من، حسین فرزامی در مصاحبه با خبرنگاران با اشاره به اتفاقات روزهای گذشته پیرامون باشگاه پرطرفدار تهرانی گفت: استقلال یک مشکل عظیم دارد و آن آدم هایی است که تجربه ندارند، کار بلد نیستند اما متاسفانه در استقلال حضور دارند. وزارت ورزش هم این تیم را به حال خود رها نموده است و طرفداران استقلال روز به روز برای شرایط تیمشان نگران تر می شوند.

اعضای هیئت مدیره از جنس استقلال نیستند، کارنابلدها سرکار هستند!

وی تاکید نمود: سه سال پیش که عضو هیئت مدیره بودم جلسه ای با مسئولیت وزارت ورزش داشتیم. به آنها گفتم اجازه دهید اعضای هیئت مدیره را خودمان انتخاب کنیم و شما حق دخالت نداشته باشید و اجازه دهید ما کارمان را انجام دهیم. می توانیم اسپانسر بگیریم، از طرفداران یاری بگیریم اما متاسفانه مسئولان وزارت ورزش قبول نکردند.

وی ادامه داد: سرخابی ها زیر نظر وزارت ورزش اداره می شوند اما این روزها پرسپولیس در حال رسیدن به جام قهرمانی آسیاست و استقلال در بدترین شرایط قرار گرفته است. وزارت ورزش افرادی را در هیئت مدیره گمارده است که از جنس و رنگ استقلال نیستند و نمی دانند به چه تیمی آمده اند. استقلال احتیاج به کسانی دارد که دلسوزش باشند ولی متاسفانه شرایط این روزهای استقلال روز به روز بدتر و بدتر می شود.

فرزامی ادامه داد: ما حتی پیش نمایندگان مجلس هم رفتیم و به آنها گفتیم که شرایط سخت است اما شرایط استقلال بهتر که نشد هیچ، هر سال که می گذرد بدتر و بدتر می شود.

وی در خصوص آینده تیم استقلال هم گفت: مردم، این تیم را دوست دارند. طرفداران نگران این تیم هستند. اگر به فکر آینده استقلال هستیم باید این تیم را از دولت گرفته و به بخش خصوصی واگذار کنیم. اسپانسرهای های زیادی هستند که دوست دارند در استقلال سرمایه گذاری نمایند اما چون این تیم زیر نظر دولت اداره می شود پا پیش نمی گذارند.

عضو پیشین هیئت مدیره استقلال در پاسخ به این سئوال که آیا از اعضای هیئت مدیره و سرپرست مدیرعاملی جدید شناختی دارید یا خیر گفت: هیچکدام را نمی شناسم چون آنها سابقه ای در استقلال ندارند اما امیدواریم استقلال از این شرایط نجات پیدا کند و بتواند به روزهای اوجش باز شود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "اعضای هیئت مدیره از جنس استقلال نیستند، کارنابلدها سرکار هستند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعضای هیئت مدیره از جنس استقلال نیستند، کارنابلدها سرکار هستند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید