بدهی چند میلیون دلاری ترامپ به بانک چینی

به گزارش وبلاگ شخصی من، براساس گزارش ها، سازمان دونالد ترامپ ده ها میلیون دلار در ارتباط با ملکی در منهتن نیویورک به بانک دولتی پکن بدهکار است.

بدهی چند میلیون دلاری ترامپ به بانک چینی

در تاریخ 18 آوریل دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا گفت، در صورتی که جو بایدن در رقابت 2020 ریاست جمهوری پیروز گردد، پکن که گفته می گردد رقیب اصلی مالی واشنگتن است مالک ایالات متحده خواهد شد.

روز آدینه نشریه پولیتیکو گزارش داد، سازمان دونالد ترامپ ده ها میلیون دلار به بانک دولتی پکن بدهکار است. طبق گزارش ها، این پول بدهی مرتبط با املاک و مستغلات است که سر رسید آن سال 2022 می گردد.

ملک مورد نظر یک ساختمان چندین میلیارد دلاری در خیابان منهتن نیویورک است. براساس این گزارش، شریک ترامپ وورنادو ریالیتی تراست است که 70 درصد از سهام این ملک را در اختیار دارد و در سال 2012 با 211 میلیون دلار از بانک چین مجدداً در این ملک سرمایه گذاری کرد.

به گزارش پولیتیکو، مالکیت رئیس جمهوری آمریکا در املاک و مستغلات قبل و بعد از انتخابات در سال 2016 توجه زیادی را به خود جلب کرد، اما توافق ها با این بانک چین یاری کرد تا توجه از آنچه بعضی از آن به عنوان یک تضاد منافع بالقوه برای ترامپ توصیف می نمایند، منحرف گردد.

دونالد ترامپ 18 آوریل در یک کنفرانس مطبوعاتی در کاخ سفید گفت: چین در انتخابات ریاست جمهوری برای پیروزی معاون رئیس جمهوری سابق (جو بایدن) کوشش دارد. اگر جو بایدن خواب آلود پیروز گردد، چین صاحب ایالات متحده خواهد شد.

براساس گزارش روزنامه گاردین، با وجود اتهام زنی ترامپ علیه جو بایدن مبنی بر اینکه این معاون سابق اوباما در تعامل با چین نرمش به خرج می دهد، آن هم کشوری که از دید کاخ سفید رقیب مالی شماره یک آمریکاست، سازمان ترامپ -کسب و کار خانواده ترامپ که تا زمان حضور ترامپ در کاخ سفید در کنترل دو پسرش خواهد بود- با یک شرکت ساخت و ساز دولتی دیگر در چین وارد تعامل شده اند که مجوز ساخت یک کلوپ گلف جهانی ترامپ در دبی، امارات متحده عربی را در اختیار دارد.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "بدهی چند میلیون دلاری ترامپ به بانک چینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بدهی چند میلیون دلاری ترامپ به بانک چینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید