تشریح آخرین برنامه های دانشگاه شهید چمران اهواز درباره ازسرگیری فعالیت های آموزشی

به گزارش وبلاگ شخصی من، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز به تشریح آخرین برنامه های این دانشگاه درباره ازسرگیری فعالیت های آموزشی پرداخت.

تشریح آخرین برنامه های دانشگاه شهید چمران اهواز درباره ازسرگیری فعالیت های آموزشی

به گزارش گروه استان های وبلاگ شخصی من، علیرضا جلیلی فر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، با اشاره اینکه نیمسال اول تحصیلی 1400-1401 از 22 شهریورماه به صورت مجازی شروع شده و از 15 آبان ماه، دانشجویان دکتری که هر دو نوبت واکسن را دریافت نموده اند می توانند در کلاس های حضوری شرکت نمایند، بیان نمود: با توجه به مصوبه اخیر دولت و مکاتبه های معاونت آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای ازسرگیری آموزش در دانشگاه ها، تدابیر لازم در این باره در دانشگاه اندیشیده شده است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه دریافت کارت واکسیناسیون دانشجویان در پورتال دانشگاه شهید چمران اهواز، بیان نمود: با انتشار اطلاعیه هایی از دانشجویان دکتری ورود سال 1400-1401 خواسته شده است که به منظور شرکت در کلاس های حضوری و اسکان در خوابگاه ها اطلاعات مربوط به واکسیناسیون خود را در این سامانه بارگذاری نمایند؛ و در جلسه روز گذشته دانشگاه مقرر شد تنها کلاس هایی که همه دانشجویان آن هر دو نوبت واکسن را دریافت نموده اند، به صورت حضوری برگزار گردد.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، افزود: شرط اصلی برای تبدیل کلاس های مجازی دانشجویان دکتری ورودی سال جاری به حضوری این است که همه دانشجویان هر گروه باید هر دو نوبت واکسن را دریافت نموده باشند.

جلیلی فر اضافه نمود: اگر در ورودی یک گروه،، یک نفر از دانشجویان یا بیشتر هنوز دو نوبت واکسن خود را دریافت ننموده باشند، کلاس آن گروه تا ششم آذرماه هم چنان به صورت مجازی برگزار می گردد تا دانشجویان فرصت داشته باشند هر دو نوبت واکسن خود را دریافت نمایند.

وی، افزود: پس از این تاریخ کلاس به صورت حضوری برگزار می گردد و دانشجویانی که واکسن دریافت ننموده باشند از شرکت در کلاس حضوری محروم خواهند شد.

جلیلی فر، درباره اسکان دانشجویان دکتری در سراهای دانشجویی نیز، بیان نمود: دراین باره نیز تمهیدات لازم با رعایت همه شیوه نامه های بهداشتی اندیشیده شده است.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اینکه کلاس های درسی حضوری دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد از 22 آبان ماه سال جاری شروع می گردد، گفت: اطلاعات مربوط به واکسیناسیون این دانشجویان دریافت و آنالیز شده است؛ با توجه به تعداد زیاد دانشجویان این مقطع اولویت با برگزاری کلاس های درس دانشکده های علوم، علوم زمین، مهندسی آب و محیط زیست، کشاورزی، دامپزشکی و مهندسی است که باید درس های عملی و آزمایشگاهی را به دانشجویان ارایه دهند.

جلیلی فر، اعلام کرد: کلاس های درس نیم سال سوم دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد سال 1399 نیز از ششم آذرماه سال جاری به صورت حضوری برگزار می گردد.

وی اضافه نمود: بعلاوه دانشجویان دکتری و کارشناسی ارشد ورودی سال 1398 دارای دروس آزمایشگاهی و کارگاهی نیز که پیشنهاده خود را در گروه مربوطه مطرح و به تصویب رسانده اند می توانند با دریافت مجوز در خوابگاه ها مستقر شوند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز درباره برگزاری کلاس های درس دانشجویان کارشناسی این دانشگاه نیز بیان نمود: تا به امروز تصمیمی مبنی بر برگزاری حضوری کلاس های درس این دانشجویان گرفته نشده و برگزاری کلاس ها به صورت مجازی انجام می گردد.

جلیلی فر از برگزاری دو آزمون زبان انگلیسی ویژهی دانشجویان دکتری و آزمون جامع دکتری به صورت حضوری اطلاع داد وگفت: درباره شیوه برگزاری آزمون های پایانی سال 1400-1401 هنوز تصمیمی گرفته نشده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "تشریح آخرین برنامه های دانشگاه شهید چمران اهواز درباره ازسرگیری فعالیت های آموزشی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تشریح آخرین برنامه های دانشگاه شهید چمران اهواز درباره ازسرگیری فعالیت های آموزشی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید