تصاویر ، علاقه بازیکن تیم اروپایی به لیگ برتر؛ امیدوارم روزی در ایران فوتبال بازی کنم

به گزارش وبلاگ شخصی من، بازیکن دالکورد سوئد دوست دارد روزی حضور در لیگ برتر ایران را تجربه کند.

تصاویر ، علاقه بازیکن تیم اروپایی به لیگ برتر؛ امیدوارم روزی در ایران فوتبال بازی کنم

به گزارش وبلاگ شخصی من آنلاین، رسا رحمانی فوتبالیست ایرانی است که تا الان داخل ایران توپ نزده و هم اکنون در تیم دالکورد سوئد حضور دارد.

این بازیکن جوان در خصوص شرایط خود در فوتبال این کشور در قالب یک معرفی اجمالی می گوید: در حال حاضر 23 ساله هستم و در کشور سوئد به جهان آمدم البته از پدر و مادری ایرانی که اصالتاً تهرانی هستند. از 5 سالگی فوتبال را آغاز کردم و تا 21 سالگی در تیمی به نام بی کی المپیک در مالمو توپ زدم و در ادامه به دالکورد پیوستم.

او در خصوص شرایط دالکورد ادامه داد: فوتبال باشگاهی سوئد در 3 سطح حرفه ای دنبال می گردد که ما همراه دالکورد پس از سقوط در فصل گذشته هم اکنون در سطح سوم مسابقه می دهیم.

این بازیکن درمورد هم تیمی بودن با رابط و رحمانی عنوان نمود: بختیار رحمانی حدود یک سال و نیم زودتر از فردین رابط به تیم ما آمد و انسان و فوتبالیست بسیار خوبی است و ایشان را به عنوان برادر بزرگ خود می بینم و در خصوص فردین هم بگویم وقتی به این جا آمد انگار در جهانی جدیدی پا گذاشته و سعی کردم کمکش کنم و فردین هم برادر کوچک تر من در تیم است. یک بازیکن ایرانی دیگر هم به نام آرش جعفرپور هم داشتیم که الان به سطح یک یعنی لیگ برتر رفته است و امیدوارم پیروز باشد.

این بازیکن در خصوص پست تخصصی و عملکردش شرح داد: پست اصلی بنده دفاع وسط است و می توانم دفاع چپ هم بازی کنم اما علاقه دارم در پست مدافع وسط به میدان بروم. اولین سالی که به دالکورد آمدم 11 پاس گل دادم و 4 گل زدم و فصل گذشته 2 گل و 3 پاس گل ثبت کردم و در فصل جاری در 4 هفته ابتدایی یک گل زده ام.

وی در خصوص علاقه اش به لیگ ایران گفت: لیگ ایران را هم دنبال می کنم و تیم های مطرح و بالانشین جدول را می شناسم و اگر موقعیت آمدن به لیگ ایران پیش بیاید استقبال می کنم و البته که مثل همه آرزو دارم در تیم ملی ایران هم بازی کنم که انشاالله محقق گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، علاقه بازیکن تیم اروپایی به لیگ برتر؛ امیدوارم روزی در ایران فوتبال بازی کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، علاقه بازیکن تیم اروپایی به لیگ برتر؛ امیدوارم روزی در ایران فوتبال بازی کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید