تصاویر ، سرانجام دور گروهی جام جهانی با اتفاق ویژه ، رکورد مهمی که امشب از دست می رود!

به گزارش وبلاگ شخصی من، هیچ یک از 16 تیم صعودکننده به مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی پیروز به پیروزی در هر سه بازی خود نشده اند.

تصاویر ، سرانجام دور گروهی جام جهانی با اتفاق ویژه ، رکورد مهمی که امشب از دست می رود!

به گزارش وبلاگ شخصی من، مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی از امشب شروع می گردد. جمع تیم های حاضر در این مرحله، شب گذشته با برگزاری بازی های خاتمهی مرحله گروهی معین شد. در خاتمه این مرحله، هیچ کدام از تیم های صعودنماینده با امتیاز کامل به دور نهایی صعود نکردند.

حتی قدرتمندترین تیم های جام و آنهایی که برای قهرمانی راهی قطر شده اند نیز نتوانستند هر سه بازی مرحله گروهی را با برد پشت سر بگذارند. البته در جامی که عربستان از سد آرژانتین گذشت، اسپانیا و آلمان مغلوب ژاپن شدند و مراکش توانست بلژیک را شکست دهد، چنین اتفاقی خیلی هم عجیب نیست.

برزیل آخرین تیمی بود که انتظار می رفت با 9 امتیاز کامل از مرحله گروهی خارج گردد ولی با شکست مقابل کامرون همه چیز خراب شد. حداکثر امتیاز کسب شده به وسیله سرگروه های این دوره، 7 امتیاز است که مراکش، انگلیس و هلند پیروز به کسب آن شده اند.

تنها 5 تیم از بین 32 تیم حاضر در قطر، هنوز شکستی متحمل نشده اند. امریکا و هلند دو تیم از این پنج تیم هستند که امشب در مرحله هشتم نهایی باهم ملاقات می نمایند؛ به این ترتیب یکی از دو تیم محکوم به از دست دادن این رکورد خواهد بود. انگلیس، مراکش و کرواسی سه تیم دیگر بدون شکست در مرحله یک هشتم نهایی هستند.

  • واکنش رونالدو به ویدیویی که برایش فرستاده شد | بعد از جدایی حس و حالم همین بود!
  • سقوط آزاد ایران در رنکینگ فیفا بعد از 2 شکست در جام جهانی | جهش خیره نماینده ژاپن، کُره و استرالیا
  • انتقاد جنجالی بعد از حذف از جام جهانی | رفتار بازیکنان تیم ملی اصلا مردانه نبود!

منبع: ورزش سه

منبع: همشهری آنلاین

به "تصاویر ، سرانجام دور گروهی جام جهانی با اتفاق ویژه ، رکورد مهمی که امشب از دست می رود!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصاویر ، سرانجام دور گروهی جام جهانی با اتفاق ویژه ، رکورد مهمی که امشب از دست می رود!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید