خبرنگاران منع انتشار اطلاعیه عزا و عروسی در فضای مجازی گلستان و چند خبر دیگر

به گزارش وبلاگ شخصی من، گرگان ـ خبرنگاران ـ ممنوعیت انتشار اطلاعیه عزا و عروسی در فضای مجازی، صدرنشینی پاس گرگان در لیگ دسته اول والیبال کشور و تقدیر از روحانیون مروج کتاب از جمله خبرهای کوتاه روز دوشنبه گلستان است.

خبرنگاران منع انتشار اطلاعیه عزا و عروسی در فضای مجازی گلستان و چند خبر دیگر

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از روحانیون مروج کتاب در کانون های فرهنگی هنری مساجد گلستان قدردانی شد.

**

به دستور محاکم قضایی بندرترکمن تا اطلاع بعدی انتشار اطلاعیه مراسم عروسی و عزا در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی با هدف کنترل شیوع کرونا ممنوع شد.

**

مدیرکل ورزش و جوانان گلستان در سرکشی از فرایند رو به اتمام ساخت سالن ورزشی روستای سالیکنده کردکوی از افتتاح این مکان ورزشی در دهه فجر امسال خبر داد.

**

رئیس دادگستری گلستان گفت که در راستای برنامه های توسعه اقتصاد مقاومتی 43 واحد راکد فرآوری محصولات کشاورزی و دامداری استان تا پایان امسال به چرخه فعالیت و تولید بازمی شود.

**

تیم پاس گرگان با کسب 2 پیروزی پیاپی در صدر جدول 9 تیمی لیگ دسته اول والیبال کشور قرار گرفت.

**

استاندار گلستان با اشاره به اعتماد مردم به پلیس گفت: نیروی انتظامی در حوادث مختلف نشان داده به بلوغ سازمانی رسیده که این مهم حاصل تلاش شبانه روزی و برنامه ریزی هدفمند بود.

هادی حق شناس در حاشیه بازدید از یگان های عملیاتی فرماندهی انتظامی گلستان ضمن تقدیر از تدابیر هوشمندانه پلیس گلستان در ماموریت های مختلف افزود: اقدامات به موقع پلیس می تواند از بروز یک حادثه بزرگ پیشگیری کرده و موجب ارتقاء آرامش جامعه شود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران منع انتشار اطلاعیه عزا و عروسی در فضای مجازی گلستان و چند خبر دیگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران منع انتشار اطلاعیه عزا و عروسی در فضای مجازی گلستان و چند خبر دیگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید