درستکار: قول می دهم از نظر روحی تیم را آماده جهانی کنیم، برای حسن یزدانی بار روانی ایجاد نکنیم

به گزارش وبلاگ شخصی من، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد تاکید نمود در خصوص نتیجه قولی نمی دهد اما تیمش از نظر روحی و روانی در این مدت کوتاه به جامانده ریکاوری گردد.

درستکار: قول می دهم از نظر روحی تیم را آماده جهانی کنیم، برای حسن یزدانی بار روانی ایجاد نکنیم

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ شخصی من، پژمان درستکار که به تازگی به اسم سرمربی تیم ملی آزاد عظیمسالان انتخاب شده در اولین نشست خبری اش گفت: فدراسیون کشتی به اینکه خون تازه به کشتی تزریق گردد اعتقاد داشت و ما هم جوانان را وارد کار کردیم. در بحث مربیگری میرعمادیان، آقاجانی و امینی در تیم ملی جوانان خوب کار کردند و تصمیم گرفته شد از این دوستان در تیم ملی عظیمسالان استفاده گردد.

وی اضافه کرد: سال جاری برای اولین بار جهانی بعد از المپیک به فاصله 60 روز در تمام اوزان مسابقات برگزار می گردد و این کار را سخت می نماید، ما دو تیم المپیکی و جوانان را داشتیم و طبق چرخه در 6 وزن مسابقه انتخابی برگزار گردید، طراحی تمرین در این شرایط سخت است. سعی می کنیم ریکاوری این بچه ها خوب پیش برود و کار سخت است

درستکار تاکید نمود: قول خاصی نمی دهم، صمن اینکه ما تیم های حریف را نمی شناسیم و نمی دانیم رقبای اصلی مان با چه نفراتی می آیند، قول می دهم با کمترین خطا کار را پیش ببریم، من به همین جوانان امیدوارم و از نظر روحی و روانی آنها را ریکاوری خواهیم کرد.

درستکار در پاسخ به سوال خبرنگار وبلاگ شخصی من که آیا بحث های مطرح شده در خصوص رفاقت او و دبیر، برایش بار روانی ایجاد نمی نماید؟، گفت: ما همواره خوش استقبال و بدبدرقه بودیم ولی برای من بداستقبال آغاز شده است. هر کسی می تواند هر نظری داشته و هر اظهار نظری کند. من نباید در این زمینه صحبت کنم و خود علیرضا دبیر صحبت نموده، اعتقادی که او داشته این است که آبروی خودش و کشتی را ارجح می داند. در این زمینه بحث احساسی نداشته، با توجه به شناختی که از او دارم این را می گویم.

وی ادامه داد: وقتی داشتم می آمدم یک چیز را مد نظر قرار دادم و با خدا معامله کردم.در تیم ملی خدمت کردن افتخار است، نخواستم ناز کنم اما چند روز فکر کردم، به لحاظ فنی و اتفاقات را مد نظر قرار دادم. از چند پیشکسوت هم نظر خواستم و در جمع بندی کار یاریم کردند.

درستکار در خصوص عدم پذیرش مربیگری تیم ملی از سوی صادق گودرزی گفت: ما به جوانگرایی اعتقاد داریم. من هم با او و هم کمیل قاسمی تماس گرفتم. آقا کمیل گفتند جای دیگری مشغولند و صادق هم مسائل شخصی و خانوادگی داشتند گفت فرصت بعدی در کنار تیم ملی هستند.

وی اضافه کرد: فدراسیون کشتی تمهیداتی دارد که مربیان سازنده دیده شوند.

درستکار در خصوص حضور روانشناس در کنار تیم ملی تاکید نمود: کادرفنی تیم ملی علاوه بر مباحث فنی و بدنسازی، روانشناس هم باید باشد. قرار است یک روانشناس برای یاری به تیم های ملی در اردو مستقر گردد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد در خصوص اینکه چه برنامه ای برای مبارزه حسن یزدانی و دیوید تیلور در جهانی نروژ دارد، اعلام کرد: ما می خواهیم صورت مسئله را پاک کنیم یا مسئله را حل کنیم، اگر حسن را از مبارزه با تیلور فراری دهیم صورت مسئله پاک شده است. فاجعه سازی نکنید در خصوص این کشتی، حسن گام به گام بهتر می گردد. او در المپیک فرصت استثنایی را از دست داد اما این کشتی اش از دو مبارزه قبلی اش بهتر بود. دوستان عظیم نمایی ننمایند، برای حسن یزدانی بار روانی ایجاد نکنیم. حیدری هم سه بار شکست خورد اما در المپیک کورتانیدزه را شکست داد.

درستکار ضمن تبریک به سجادی گفت: خواست جامعه ورزش این بود که یک ورزشی بیاید و امیدوارم کنار کشتی باشد.

وی در قیاس کشتی ایران و آمریکا تاکید نمود: مسئله جغرافیا و ژن در کشتی موثر است در طراحی تمرین باید بپذیریم آنها از ما جلوترند همینطور از نظر امکانات که فکر نمی کنم تامین آن برای ما سخت باشد. می گردد از نظر علم تمرین و بدنسازی هم از آنها یاد گرفت.

درستکار در خصوص اردوی بدون تعطیلی تا جهانی نروژ گفت: در کلیت با برگزاری اردوی طولانی مدت مخالفم. شرایط آزاد و فرنگی فرق دارد اگر بچه ها در شهرهای خودشان تمرین نمایند برای آن شهرها بهتر است. اکنون با توجه به زمان کم و شرایط خاصی که وجود دارد اگر چند روز به آنها فرصت رفت و آمد می دادیم یک مرحله تمرین را از دست می دادیم به همین علت اردو تعطیل نمی گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "درستکار: قول می دهم از نظر روحی تیم را آماده جهانی کنیم، برای حسن یزدانی بار روانی ایجاد نکنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درستکار: قول می دهم از نظر روحی تیم را آماده جهانی کنیم، برای حسن یزدانی بار روانی ایجاد نکنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید