دره فرحزاد تفرجگاه می گردد، تعطیلی مراکز گردشگری به شهر آسیب می زند

به گزارش وبلاگ شخصی من، به گزارش روزپلاس، علیرضا نادعلی با حضور در منطقه 2 اضافه کرد: با توجه به مراجعه فراوان شهروندان جهت زیارت در گلزار شهدای پارک پرواز در منطقه دو مرکز، شهرداری منطقه تصمیم بر ساخت یک حسینیه در نزدیکی این مکان مقدس گرفته است؛ به همین منظور امروز کلنگ زنی اولیه صورت گرفت تا شهروندان بتوانند در حسینیه ای نزدیک این مکان مقدس حضور یابند.

دره فرحزاد تفرجگاه می گردد، تعطیلی مراکز گردشگری به شهر آسیب می زند

وی با اشاره به بازدیدش از دره فرحزاد اظهار کرد: متاسفانه در دره فرحزاد آسیب های اجتماعی شکل گرفته بود و معتادان متجاهر در این دره حضور پیدا یافته و تبدیل به یکی از قطب های آسیب اجتماعی در شهر تهران شده بود که متاسفانه مورد بی توجهی نیز قرار گرفته بود. با همت شهرداری تهران در دوره ششم مدیریت شهری و همکاری سایر دستگاه های مربوطه، پاکسازی صورت گرفت و بدین ترتیب شهرداری منطقه دو تهران در دره فرحزاد فعالیت های مثبت زیادی انجام داد که این فعالیت های مثبت ادامه دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران توضیح داد: دره فرحزاد این امکان را دارد که به یک مکان تفریحی و گردشگری خوب در شهر تهران تبدیل گردد و مدیریت شهری تهران در دوره ششم نیز تمام کوشش خود را در این زمینه خواهد نمود.

نادعلی در ادامه از سرای محله پونک بازدید کرد و ضمن تاکید بر استفاده از ظرفیت سراهای محله اظهار کرد: مدیریت شهری تهران در دوره ششم کوشش خواهد نمود به سراهای محلات نگاه ویژه ای داشته باشد؛ نکته حائز اهمیت رویکرد خوب شهردار منطقه دو تهران به محلات این منطقه است و سرای محله پونک می تواند توسعه فرهنگ در این محله را همراه داشته باشد؛ نزدیک یک میلیارد تومان هزینه این سرای محله شده است که این پروژه پیشرفت خوبی داشته و در بودجه سال آینده نیز باید به موضوع پیشرفت پروژه سرای محله پونک توجه گردد.

نایب رییس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: امیدواریم تا سال 1402 یک سوله ورزشی بانوان مجهز در این مکان احداث گردد و باید به محلات با رویکرد ایرانی ـ اسلامی توجه ویژه ای گردد و سپس هویت محلات را مورد توجه قرار دهیم.

وی سپس از پل معلق پارک پردیسان در بوستان نهج البلاغه بازدید و در حاشیه این بازدید اظهار کرد: باید گردشگری در تهران در شهرداری تهران مورد توجه ویژه ای قرار بگیرد؛ این موضوع نیازمند فراهم کردن زیر ساخت مناسب است و تعطیلی مراکز گردشگری در شهر تهران موضوعی است که به شهر آسیب جدی می زند و در شورای اسلامی شهر تهران پیگیر برطرف مسائل مکان های گردشگری هستیم.

منبع: گردشبان

به "دره فرحزاد تفرجگاه می گردد، تعطیلی مراکز گردشگری به شهر آسیب می زند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دره فرحزاد تفرجگاه می گردد، تعطیلی مراکز گردشگری به شهر آسیب می زند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید