در ادامه نشست های تخصصی فدراسیون های داوطلب اعزامی به هانگژو ؛نشست با فدراسیون های کاراته و شمشیر بازی برگزار گشت

به گزارش وبلاگ شخصی من، در ادامه نشست های تخصصی فدراسیون های داوطلب اعزامی به هانگژو ،صبح امروز با دو فدراسیون کاراته و شمشیر بازی بطور مجزا این نشست هابرگزار شد.

در ادامه نشست های تخصصی فدراسیون های داوطلب اعزامی به هانگژو ؛نشست با فدراسیون های کاراته و شمشیر بازی برگزار گشت

به گزارش گروه ورزشی وبلاگ شخصی من، به نقل از کمیته ملی المپیک؛ این نشست ها به صورت تخصصی و با حضور مسئولین و کادر فنی رشته های کاراته و شمشیر بازی برگزار شد که در ابتدا محسن بیرواندسرپرست مرکز نظارت بر تیم های ملی هدف از برگزاری دور دوم جلسات تخصصی با رشته های داوطلب اعزام به هانگژو را بررسی و ارزیابی دقیق تر تیم های اعزامی برای کسب مدال و بررسی عملکرد ورزشکاران برای بازی های آسیایی هانگژو و دریافت برنامه های تمرینی و آماده سازی آن ها تا زمان اعزام به بازی ها و برطرف نمودن دغدغه های آن ها دانست.

وی شرح داد:لذا به همین علت کادر فنی تیم های ملی می بایست سه زمان مختلف را برای حضور ملی پوشان در مرکز سنجش آکادمی ملی المپیک جهت تست آمادگی جسمانی به ما اعلام نمایند.

در نشست کاراته که با حضور محسن آشوری نائب رئیس، وحید مومنی دبیر، شهرام هروی سرمربی آقایان و فرخناز ارباب سرمربی بانوان برگزار شد به برسی جایگاه ورزشکاران در رنکینگ و شرایطشان و همچنین رقبای آسیاییشان پرداخته شد و کادر فنی نیز شرحاتی در خصوص روند آماده سازی تیم ملی آقایان و بانوان برای اعزام به هانگژو و همچنین اهمیت حضور در مسابقات فی مابین بازی ها ارائه داده و مقرر شد تا زمان مشخصی را برای حضور ملی پوشان در مرکز سنجش آکادمی اعلام نمایند.

سپس نشست رشته شمشیر بازی با حضور محسن وحدانی دبیر فدراسیون و و میرزایی و فتوحی از اعضای کادر فنی تیم های ملی سابر و فلوه برگزار شد که شرحاتی در خصوص شرایط فعلی ملی پوشان و روند آماده سازی آن ها ارائه شد.

در ادامه اهمیت حضور در رقابت های مختلف بین المللی تا قبل از بازی های آسیایی از سوی تیم های ملی شمشیر بازی از نکات قابل توجهی بود که کادر فنی به آن اشاره داشتند و سپس شرایط آمادگی شمشیر بازان و رنکینگ آن ها و شانس مدال آوریشان مورد بررسی قرار گرفت.

سید فرید فتاحیان، ناهید کریمی، محمد تابع، مرتضی کوهی و مسعود موسوی در این نشست حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "در ادامه نشست های تخصصی فدراسیون های داوطلب اعزامی به هانگژو ؛نشست با فدراسیون های کاراته و شمشیر بازی برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در ادامه نشست های تخصصی فدراسیون های داوطلب اعزامی به هانگژو ؛نشست با فدراسیون های کاراته و شمشیر بازی برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید