دستور واکسیناسیون بالای 18 ساله ها ، هشدار در خصوص واکسن فایزر تقلبی

به گزارش وبلاگ شخصی من، بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی اضافه کرد: با اقدامات اجرا شده در حوزه بهداشت و درمان به خصوص مقابله با کرونا شاهد گره گشایی های چشمگیری در این بخش هستیم و روز گذشته بیش از یک میلیون و 100 هزار دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شد که این اندازه ثبت رکورد جدیدی محسوب می گردد.

دستور واکسیناسیون بالای 18 ساله ها ، هشدار در خصوص واکسن فایزر تقلبی

وی تاکید نمود: در مدت کمی که از آغاز فعالیت دولت سیزدهم می گذرد مقادیر زیادی واکسن کرونا وارد کشور، توزیع و به جامعه هدف تزریق شده است.

عین اللهی با بیان اینکه فرایند ورود واکسن به کشور شتاب گرفته است یادآورشد: بر اساس برنامه ریزی های اجرا شده تعداد پایگاه های واکسیناسیون هم در کشور تا دو برابر افزایش می یابد (ایرنا).

واکسن فایزر تقلبی نخرید

در خبری دیگر، محمدرضا شانه ساز، رئیس سازمان غذا و دارو گفت: اگر کسی واکسن فایزر در ایران به دیگران می فروشد، قطعا تقلبی و غیرقانونی است.

وی اضافه نمود: ما به همه منابع معتبر جهانی معرفی نامه داده ایم و واکسن فایزر بایوتک اروپا هم از همین جمله است و معرفی نامه دریافت نموده، اما نکته مهم این است آن چه می گویند فایزر در بازار ناصر خسرو وجود دارد، این موضوع کذب است.

وی گفت: اگر کسی واکسن فایزر را در دست مصرف نماینده می دهد، حتما تقلبی است.

شانه ساز ادامه داد: حتی روابط عمومی شرکت فایزر آمریکا اطلاعیه داد که فایزر صرفا به وسیله دولت ها خرید و فروش می گردد و ما به هیچ شرکت خصوصی فایزر نداده ایم و گفت که آن چه در بازار ایران به نام فایزر فروش می گردد قطعا تقلبی است و آن را خریداری ننمایند.

رئیس سازمان غذا و دارو با بیان اینکه واکسن فایزر برای حمل و نقل دمای خاص منهای 70 درجه را دارد گفت: با این شرایط کسی نرود واکسن فایزر تقلبی را خریداری کند و آن چه فروش می رود مورد تایید ما نیست.

وی گفت: همه حرف ما را به اسم ناظر در کشور و هم اعلامیه روابط عمومی شرکت فایزر را مد نظر بگیرند و از این واکسن تقلبی استفاده ننمایند که مربوط به سوداگرانی است که از سلامت مردم کسب سود می نمایند (خبرگزاری صدا و سیما).

آخرین اخبار کرونا را در صفحه ویروس کرونا در وبلاگ شخصی من بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "دستور واکسیناسیون بالای 18 ساله ها ، هشدار در خصوص واکسن فایزر تقلبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستور واکسیناسیون بالای 18 ساله ها ، هشدار در خصوص واکسن فایزر تقلبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید