سرنوشت 17 خودروی گمشده در کویر ، هشدار ؛ بدون راهنما به کویر نروید

به گزارش وبلاگ شخصی من، مدیرعامل سازمان هلال احمر شهرستان آران و بیدگل از پیدا شدن 17 خودرو گمشده در کویر مرنجاب آران و بیدگل به وسیله عوامل هلال احمر این شهرستان اطلاع داد.

سرنوشت 17 خودروی گمشده در کویر ، هشدار ؛ بدون راهنما به کویر نروید

به گزارش وبلاگ شخصی من، مهدی کریمیان ضمن اشاره به گم شدن 17 خودرو در کویر مرنجاب، گفت: بنا بر خبر واصله مبنی بر گم شدن خودروها از شب گذشته عوامل هلال احمر بلافاصله در محل کویر مرنجاب حضور پیدا کردند.

وی با بیان اینکه بر اساس اطلاعات و داده های دریافتی از گردشگران یک تیم عملیاتی از هلال احمر شهرستان آران و بیدگل به کویر مرنجاب اعزام شد، اضافه کرد: جستجو برای 17 خودرو گم شده در کویر چندین ساعت به طول انجامید.

مدیرعامل سازمان هلال احمر شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه پس از جستجوی چندین ساعته تیم اعزامی 17 خودرو مذکور پیدا شدند، ابراز داشت: خودروهای سواری در مجموع 35 سرنشین داشتند که با راهنمایی عوامل هلال احمر به مسیر اصلی راهنمایی شدند.

وی ضمن تاکید بر دارا بودن راهنما در اماکن گردشگری با شرایط خاص گفت: کویر مرنجاب یکی از اماکنی است که در صورت عدم آشنایی با محیط وجود راهنمایی گردشگری ضروری است و از این رو از گردشگران درخواست داریم تا به این موضوع دقت داشته باشند.

منبع: همشهری آنلاین

به "سرنوشت 17 خودروی گمشده در کویر ، هشدار ؛ بدون راهنما به کویر نروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت 17 خودروی گمشده در کویر ، هشدار ؛ بدون راهنما به کویر نروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید