فیلم، ماسک در فرانسه نایاب شد

به گزارش وبلاگ شخصی من، شبکه خبری العربیه در گزارشی به بحران کمبود ماسک و مواد ضدعفونی کننده در فرانسه اشاره نمود که طی آن فروش ماسک به مردم در داروخانه ها ممنوع اعلام شده است.

فیلم، ماسک در فرانسه نایاب شد

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ شخصی من، شیوع ویروس کرونا در فرانسه علاوه بر آنکه سبب خالی شدن خیابان های پاریس از گردشگران و مردم شده، باعث ایجاد بحران در زمینه ماسک و مواد ضد عفونی کننده نیز شده است.

خبرنگار شبکه خبری العربیه با حضور در خیابان ها و داروخانه های پاریس اقدام به تهیه گزارشی درباره شرایط پایتخت فرانسه در زمان شیوع ویروس کرونا نموده است.

در این فیلم به وضوح خالی شدن خیابان های پاریس از مردم به دلیل شیوع کرونا نشان داده شده است.

شیوع ویروس کرونا در فرانسه بحران های متعددی را از جمله بحران ماسک در این کشور ایجاد نموده است.

رولا الخطیب خبرنگار العربیه به یکی از داروخانه ها در پاریس مراجعه می نماید و درخواست ماسک می نماید اما فروشنده می گوید که موجود نبوده و فروش ماسک در فرانسه ممنوع می باشد.

خبرنگار از متصدی داروخانه می پرسد چرا فروش ماسک در فرانسه ممنوع است، که وی پاسخ می دهد قانون در این کشور اجازه فروش ماسک را نمی دهد و این قانون از سوم مارس (13 اسفند) تصویب شده است.

رولا الخطیب می گوید که طی روزهای اخیر ماسک فقط به بیماران و کسانی که به ویروس کرونا مبتلا شده اند داده می گردد.

خبرنگار العربیه درخواست مواد ضدعفونی کننده و الکل نیز می نماید که متصدی داروخانه می گوید که در حال حاضر این مواد موجود نیستند.

نکته جالب توجه در این فیلم تغییر عادت های مردم فرانسه پس از شیوع ویروس بوده که دریافت پول نقد توسط دستگاه صورت گرفته و ما بقی پول نیز توسط دستگاه پرداخت می گردد.

با شیوع ویروس کرونا در فرانسه، مقامات این کشور تمامی مرزها و گذرگاه ها را تعطیل نموده و فرودگاه های این کشور نیز تقریبا خالی از مسافر شده اند.

بر اساس آخرین آمارها تا کنون حدود 5 هزار و 500 نفر در فرانسه به ویروس کرونا مبتلا شده و از این تعداد 127 نفر نیز جان خود را از دست داده اند.

ق

منبع: خبرگزاری فارس

به "فیلم، ماسک در فرانسه نایاب شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم، ماسک در فرانسه نایاب شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید