لذت جوانی با بوتاکس دور چشم به صورت خانگی

به گزارش وبلاگ شخصی من، همه افراد گمان می نمایند برای داشتن پوستی زیبا و باطراوت باید هزینه های زیادی نمایند؛ اما خبر خوبی که داریم آن است که راه های فراوانی وجود دارد که شما در خانه به پوست خود برسید.

لذت جوانی با بوتاکس دور چشم به صورت خانگی

بوتاکس دور چشم در خانه یک شیوه راحت و در دسترس است که همه افراد می توانند از آن استفاده نمایند. بوتاکس دور چشم به صورت خانگی چگونه انجام می گردد؟ چه روش های خانگی وجود دارد که بتوان بدون هیچ مسئله ای در کوتاه ترین زمان چین وچروک پوستمان را از بین ببریم؟ از جمله سؤالاتی است که از ما پرسیده می گردد. همراه مجله اینترنتی وبلاگ شخصی من باشید تا به این سؤالات پاسخ دهیم.

بوتاکس دور چشم در خانه

برای بوتاکس در خانه روش های مختلفی وجود دارد که در این مطلب به بعضی از آن ها می پردازیم.

بوتاکس دور چشم در خانه با ماسک تخم مرغ

سفیده تخم مرغ دارای کلاژن و پروتئین بسیار زیاد است که می تواند بافت های آسیب دیده، شل و چروکیده پوست را ترمیم کند. سفیده تخم مرغ به علت حالت کشسانی که دارد، چروک های اطراف چشم را بازکرده و با برطرف کردن این چروک در واقع یک نوع بوتاکس خانگی به شمار میرود.

برای استفاده از این ماسک فوق العاده برای ازبین بردن چروک دور چشم، ابتدا یک سفیده تخم مرغ را جدا کنید و سپس به خوبی هم بزنید. حالا مقداری از آن را روی پوست خود بمالید و بعد از 20 دقیقه به آرامی آن را بشویید. در مدت کوتاهی می توانید نتایج آن را مشاهده کنید.

بوتاکس دور چشم در خانه با روغن رزماری و کرچک

روغن های گیاهی برای به جریان درآوردن سریع خون بسیار مناسب هستند. زمانی که شما ناحیه اطراف چشم را با روغن فوق العاده رزماری و کرچک ماساژ دهید، می توانید به راحتی رادیکال های موجود در پوست را آزاد کنید.

روغن رزماری و بعلاوه کرچک برترین راه برای بوتاکس دور چشم در خانه است. به علت مقدار تحریک مناسب پوست و چرب نمایندگی قوی می تواند پوست را از چروک و خشکی محافظت کند.

پیشنهاد مطالعه: بعلاوه می توانید مطلب با این روش های خانگی خشکی پوستتان را درمان کنید را بخوانید.منبع: پیام دلتا

به "لذت جوانی با بوتاکس دور چشم به صورت خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لذت جوانی با بوتاکس دور چشم به صورت خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید