موسوی: امیدوارم حمایت ها از تیم ملی والیبال بیشتر گردد، معتاد شده ام!

به گزارش وبلاگ شخصی من، کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: همه ما در حال کوشش هستیم و باید بگویم شرایط بهتر از سال گذشته است. امیدوارم حمایت ها از تیم ملی بیشتر گردد، تا عملکرد و نتایج بهتری داشته باشیم.

موسوی: امیدوارم حمایت ها از تیم ملی والیبال بیشتر گردد، معتاد شده ام!

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ شخصی من، محمد موسوی، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از تمرین عصر امروز چهارشنبه تیم ملی گفت: تیم ملی ایران پتانسیل خوبی داشته و دارد البته سال جاری از حضور بازیکن تاثیرگذاری مثل میلاد عبادی پور محروم هستیم که این موضوع به ما لطمه خواهد زد.

کاپیتان تیم ملی ایران ادامه داد: بازیکنان جوان و سایر بازیکنان باید خلا میلاد عبادی پور را پر نمایند. همه ما در حال کوشش هستیم و باید بگویم شرایط بهتر از سال گذشته است. امیدوارم حمایت ها از تیم ملی بیشتر گردد تا عملکرد و نتایج بهتری داشته باشیم.

موسوی در خصوص کاهش ظاهری وزنش به شوخی گفت: معتاد شده ام! من همواره حدود 95 کیلو بودم، ولی در چند هفته گذشته تمرین مستمر نداشته ام و کمی لاغر به نظر می رسم.

او در خصوص حضور مجدد در تیم ملی گفت: آقای عطایی به واسطه آقای کارخانه به من زنگ زد و من به ایشان گفتم همواره برای یاری به تیم ملی آماده هستم، ولی شرایط باید مهیا باشد.

موسوی ادامه داد: مسائل فنی در این بین وجود دارد که نمی خواهم در خصوص آن ها صحبت کنم. به اعتقاد من باید از همه ظرفیت های والیبال استفاده گردد یکی از مواردی که به آن اشاره داشتم استفاده از پرواز های با کیفیت تر بود. ما بازیکنان قد بلندی هستیم و 14 ساعت حضور در پرواز های معمولی برای ما بسیار خسته نماینده است. به این علت که بیشتر وقت ما پس از پرواز به ریکاوری می گذرد و زمانی برای تمرین نخواهیم داشت.

کاپیتان تیم ملی والیبال گفت: شرایط بهتر شده و گام های موثری برای بهبود آن برداشته شده است. تیم ملی پیش از این برای همه مهم بود، ولی من احساس می کنم و اهمیت آن کمتر شده است. اصحاب رسانه می توانند در این بین تاثیر زیادی داشته باشند تا والیبال مثل سال های گذشته نقل محافل گردد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "موسوی: امیدوارم حمایت ها از تیم ملی والیبال بیشتر گردد، معتاد شده ام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موسوی: امیدوارم حمایت ها از تیم ملی والیبال بیشتر گردد، معتاد شده ام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید