هتل دانشگاه گردشگری در پاسارگاد ایجاد می گردد

به گزارش وبلاگ شخصی من، معاون استاندار فارس از توافق با دانشگاه علمی کاربردی سعادتشهر برای ساخت هتل دانشگاه تخصصی رشته های مرتبط با گردشگری در نزدیکترین شهر به سایت جهانی پاسارگاد اطلاع داد.

هتل دانشگاه گردشگری در پاسارگاد ایجاد می گردد

محمد فرخ زاده در سفر به پاسارگاد و در جریان بازدید از پروژه نیمه کاره مجموعه دانشگاه علمی کاربردی این شهرستان، گفت: طی هماهنگی های صورت گرفته با مسئولین مقرر شد پس از اعلام آمادگی دانشگاه فراخوان برگزار و این ساختمان تبدیل به هتل دانشگاه تخصصی گردد.

رئیس شورای توسعه گردشگری فارس با اشاره به وجود بیش 150 خانه مسافر بدون مجوز (منزل مبله) در این شهر گفت: ایجاد مراکز اقامتی معتبر از استاندار های لازم و هزینه و امنیت مناسبت تری برخوردار است و علاوه بر فراهم آوردن شرایط بهتر برای گردشگران، به عنوان مراکز آموزشی و محلی برای برگزاری رویداد ها نیز مناسب هستند.

او با بیان اعلام موافقت دانشگاه علمی کاربردی استان از این پروژه گفت: در صورت موافقت تهران، با اجرای این پروژه و سایر تدابیر اندیشیده شده در این سفر، مجموعه پاسارگاد پس از سال ها جهشی مناسب در حوزه اقتصاد گردشگری و گامی موثر و رو به جلو خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: این هتل با سرمایه گذاری بخش خصوصی ایجاد خواهد شد و در جلسات آینده درباره نحوه مشارکت با سرمایه گذار و انجام توافق اولیه تبادل نظر خواهد شد.

وبلاگ شخصی من فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "هتل دانشگاه گردشگری در پاسارگاد ایجاد می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هتل دانشگاه گردشگری در پاسارگاد ایجاد می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید