هریس برای جانشینی بایدن اعلام آمادگی کرد

به گزارش وبلاگ شخصی من، کامالا هریس معاون جو بایدن رئیس جمهور آمریکا، گفت: به عنوان معاون رئیس جمهور، آماده ام در صورت احتیاج بار مسئولیت ریاست جمهوری آمریکا را بر عهده بگیرم.

هریس برای جانشینی بایدن اعلام آمادگی کرد

به گزارش ایرنا به نقل از آسوشیتدپرس، طی 4 سال گذشته جو بایدن رئیس جمهور آمریکا لحظات بی شماری را از سر گذرانده که طی آن نشان داده است از 100 درصد آمادگی و توان مورد احتیاج برای انجام وظایف ریاست جمهوری ایالات متحده برخوردار نیست.

در واقع، سلامت روحی و جسمی او بار ها حتی به وسیله بسیاری از هم حزبی های وی زیر سوال رفته است.

در همین حال بر اساس قوانین ایالات متحده، فقط در صورت احتمال بروز اتفاقی که موجب گردد بایدن از عهده ایفای وظایف ریاست جمهوری آمریکا برنیاید، همواره گزینه معاون رئیس جمهور وجود دارد و به تازگی از کامالا هریس در خصوص این احتمال سؤال شد و او شرح واضحی در خصوص آمادگی خود ارائه کرد.

آسوشیتدپرس در خلال مصاحبه ای از هریس پرسید که اگر این فرضیه را در نظر بگیریم که اتفاقی برای بایدن بیفتد، آیا جانشین او خواهید شد؟، هریس که در ابتدا سعی کرد کاملا سیاستمدارانه به این پرسش پاسخ دهد، گفت: من به فرضیه شما پاسخ خواهم داد، اما اول از همه باید بگویم که برای بایدن مسئله ای پیش نخواهد آمد و او به خوبی از عهده انجام وظایف خود در پست ریاست جمهوری آمریکا برخواهد آمد بنابراین این فرضیه شما به حقیقت نخواهد پیوست.

وی ادامه داد:، اما با این وجود من باز هم به فرضیه شما پاسخ می دهم، برای بایدن مسئله ای پیش نخواهد آمد، اما باید این واقعیت را در نظر داشته باشیم که هر شخصی که معاون یک رئیس جمهور می گردد، باید از این امر مطلع گردد که وقتی سوگند یاد می نماید، به روشنی در خصوص بار مسئولیتی که ممکن است به عنوان رئیس جمهور بر دوش وی گذاشته می گردد، مطلع گردد و این موضوع در خصوص من هم صدق می نماید.

هریس گفت: من به عنوان معاون رئیس جمهور آماده ام در صورت احتیاج، بار مسئولیت ریاست جمهوری آمریکا را بر عهده بگیرم.

منبع: فرارو

به "هریس برای جانشینی بایدن اعلام آمادگی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هریس برای جانشینی بایدن اعلام آمادگی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید