وزیران خارجه عربستان و قطر درباره موضوعات امنیتی رایزنی کردند

به گزارش وبلاگ شخصی من، وزیران خارجه قطر و عربستان در حاشیه نشست امنیتی مونیخ با یکدیگر ملاقات کردند و درباره موضوعات مختلفی به بحث و گفتگو پرداختند.

وزیران خارجه عربستان و قطر درباره موضوعات امنیتی رایزنی کردند

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ شخصی من، وزیران خارجه قطر و عربستان در حاشیه نشست امنیتی مونیخ با یکدیگر ملاقات کردند و درباره موضوعات مختلفی به بحث و گفتگو پرداختند.

بر اساس این گزارش، فیصل بن فرحان و محمد بن عبدالرحمن آل ثانی وزیران امور خارجه عربستان و قطر امروز شنبه در حاشیه نشست امنیتی مونیخ با یکدیگر ملاقات و در مورد هماهنگی های دوجانبه در زمینه های سیاسی، امنیتی و مالی گفتگو کردند.

دو طرف در این ملاقات در مورد روابط دوجانبه، مسائل منطقه ای و بین المللی، راه های تقویت ثبات در منطقه و حفظ امنیت و صلح دنیای نیز بحث و گفتگو کردند.

این ملاقات در حاشیه پنجاه و هشتمین نشست امنیتی مونیخ در آلمان برگزار گردید؛ این نشست از روز گذشته آدینه فعالیت خود را شروع نموده و قرار است به مدت 3 روز با حضور 30 رئیس کشور و بیش از 100 وزیر از سراسر دنیا ادامه داشته باشد.

لازم به ذکر است که عربستان و قطر پس از شروع بحران میان دوحه و چهار کشور عربی، بار دیگر و پس از امضای توافق صلح در دسامبر 2020 به سمت بهبود روابط قدم برداشتند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "وزیران خارجه عربستان و قطر درباره موضوعات امنیتی رایزنی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیران خارجه عربستان و قطر درباره موضوعات امنیتی رایزنی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید