چالش سرزمین خیالی من در جشنواره34 با مشارکت بچه ها و نوجوانان کلید خورد

به گزارش وبلاگ شخصی من، تهران (پانا) - بچه ها و نوجوانان می توانند در قالب یک ویدیو، سرزمین خیالی خود را توصیف نموده و برای جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان ارسال نمایند.

چالش سرزمین خیالی من در جشنواره34 با مشارکت بچه ها و نوجوانان کلید خورد

به گزارش ستاد اطلاع رسانی سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان، در پی اعلام شعار این دوره جشنواره با اسم سینما؛ سرزمین خیال، دبیرخانه جشنواره در نظر دارد تا چالشی با اسم سرزمین خیالی من راه اندازی کند تا بچه ها و نوجوانان در یک ویدیوی کوتاه به وسیله گوشی همراه، سرزمین خیالی خود را توصیف نموده و بال خیال خود را بر پهنه یک شهر خیالی به پرواز درآورند.

به همین منظور از بچه ها و نوجوانان علاقه مند بین 6 تا 16 ساله دعوت می گردد که در ویدیوهای کوتاهی (حداقل یک و حداکثر سه دقیقه) سرزمین خیالی خود را ترسیم نموده و برای جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان ارسال نمایند.

علاقه مندان از 7 تا 21 مهر ماه 1400 مهلت دارند تا ویدیوی خود را در واتس اپ به شماره 09199576503 به صورت فایل ارسال نمایند.

رعایت نکات زیر برای ارسال فیلم ها لازم است:

- در ابتدای ویدیو کودک و نوجوان خود را با اعلام نام و نام خانوادگی، سن و شهر خود معرفی کند.

- توجه گردد که صدای ویدیو حتما واضح باشد.

- ویدیو به صورت افقی گرفته گردد.

سی و چهارمین جشنواره بین المللی فیلم های بچه ها و نوجوانان، به دبیری علیرضا تابش از 16 تا 21 مهر 1400 (8 تا 13 اکتبر 2021) با شعار سینما، سرزمین خیال برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "چالش سرزمین خیالی من در جشنواره34 با مشارکت بچه ها و نوجوانان کلید خورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چالش سرزمین خیالی من در جشنواره34 با مشارکت بچه ها و نوجوانان کلید خورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید