کارهایی که می توانید در بارسلونا انجام دهید

به گزارش وبلاگ شخصی من، در بارسلونا چه کنیم؟

چه به مدت دو روز و چه به مدت دو هفته در بارسلونا بمانید همیشه در این شهر جاذبه هایی وجود دارد که توجه شما را به خود جلب کند. در بارسلونا تفریحات زیادی هست و یکی از بهترین محل هایی است که در آن می توانید ماجراجویی هایی متفاوت داشته باشید. در این شهر همیشه چیزی تازه برای کشف کردن وجود دارد حتی برای کسانی که در خود این شهر زندگی می کنند. رستوران هایی که در کوچه پس کوچه های پیچ در پیچ شهر قدیمی هستند فقط بخشی از جاذبه هایی اند که این شهر به شما می دهد. در شهر بارسلونا تجربه ای فراموش نشدنی خواهید داشت می خواهیم از کارهایی بگوییم که می توانید در این شهر داشته باشید، در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

کارهایی که می توانید در بارسلونا انجام دهید

به پارک گوئل بروید

یکی از بزرگ ترین جاذبه های گردشگری بارسلونا و یکی از معدود جاذبه های رایگان آن پارک باورنکردنی گوئل است. در هر جای این شهر که باشید گردشگرانی را در گروه های بزرگ می بینید که با نقشه هایی در دست در گوشه ای از خیابان ایستاده اند و سراغ پارک گوئل را از رهگذران می گیرند. این پارک بین سال های 1400 تا 1414 از طریق معمار Gaudi طراحی و ساخته شد. در این پارک ترکیبی دیدنی و مجذوب کننده از باغ ها و معماری های زیبا را را می بینید. این پارک به همان اندزه که ساکت و آرام است به همان انداه هم مجذوب کننده است. پارگ گوئل یکی از بهترین محل ها برای گذراندن روزهای آفتابی است در آن می توانید موسیقی گوش دهید، آب میوه های خنک بنوشید و یا در گوشه ای آرام بنشینید و به کتاب راهنمای شهر نگاهی بیندازید.

به خیابان لاس رامبلا بروید

حتی اگر تا به حال به شهر بارسلونا نرفته باشید حتما درباره خیابان لاس رامبلا چیزهایی شنیده اید. این خیابان یکی از معروف ترین خیابان های اروپا و حتی جهان است، در همه جای این خیابان فروشندگانی را می بینید که در حال فروختن اجناس مختلف از جواهرات گرفته تا پرندگانی در قفس هستند. یکی از مهمترین جاذبه های این خیابان نمایش هایی است که در آن اجرا می شود. لاس رامبلا از خیابان هایی است که حتما باید در زمانی که در این شهر هستید از آن دیدن کنید، شلوغی این خیابان باعث شده که جیب برها در این محل زیاد باشند به همین دلیل باید مراقب وسایل خود باشید. در این خیابان رستوران ها و کافه های زیادی هست ولی قیمت آن ها سه برابر خیابان های معمولی است اما اگر حتما می خواهید رستوران های این خیابان را امتحان کنید اگر به آن هایی در کناره های خیابان قرار دارند بروید قیمت های کمتری دارند.

از خیابان پسیج د گراسیا دیدن کنید

این خیابان از خیابان های اعیانی نشین بارسلونا است و از آن به عنوان گران ترین خیابان اسپانیا یاد می شود. در این خیابان مغازه های برندهای معروف جهان مثل گوچی، لوئی ویتون وجود دارد. این خیابان با فضای سرزنده و پر انرژی ای خود در مرکز شهر واقع شده است. اگر می خواهید در این خیابان خرید آرامی داشته باشید در طول هفته به اینجا بیایید چون آخر هفته ها خیلی شلوغ می شود.

منبع: wonderslist.com

منبع: الی گشت

به "کارهایی که می توانید در بارسلونا انجام دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهایی که می توانید در بارسلونا انجام دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید