کلان بیمارستان غدیر فردا با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد

به گزارش وبلاگ شخصی من، بیمارستان غدیر که فردا جمعه از طریق رئیس جمهور به افتتاح می رسد دارای 821 تخت، 68 تخت اورژانس و 24 اتاق عمل است.

کلان بیمارستان غدیر فردا با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد

به گزارش وبلاگ شخصی من، بیمارستان مدرن و مجهز غدیر که روز جمعه شانزدهم تیرماه همزمان در عید سعید غدیر خم از طریق رئیس جمهور افتتاح می شود، مرکز معین و خدمت رسانی فوریتی به مصدومان حوادث و مغز و اعصاب و جراحی عروق توام با پذیرش باز نسبت به تمام شهرهای همجوار است و زیرمجموعه مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش محسوب می شود.

بهرام عین اللهی وزیر بهداشت با بیان اینکه یکی از سیاست های اصلی وزارت بهداشت، ایجاد کلان بیمارستان ها است، در این باره اظهار داشته است که هدف از ساخت کلان بیمارستان ها این است که مراجعه کننده مجموعه خدمات پزشکی و درمانی تخصصی و فوق تخصصی خود را همزمان به طور کامل، به آسانی و یکجا دریافت کرده و به مراکز مختلف مراجعه نکند.

به گفته وزیر بهداشت، بیمارستان غدیر مجهز به پیشرفته ترین هلی پورت (محل فرود بالگرد) اورژانس با قابلیت ارتباط با سازمان هواپیمایی کشوری و اورژانس کشور است که از طریق آن مصدومان در کمترین زمان با بالگرد به این بیمارستان منتقل می شوند همچنین در روز افتتاح بیمارستان غدیر با همکاری اورژانس تهران نخستین پرواز از محل هلی پورت بیمارستان غدیر انجام می شود.

منبع: همشهری آنلاین

به "کلان بیمارستان غدیر فردا با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلان بیمارستان غدیر فردا با حضور رئیس جمهور به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید