دروازه بان تیم ملی هندبال: تک تک بازیکنان کوشش مثال زدنی داشتند

به گزارش وبلاگ شخصی من، بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت های جهانی از روز سه شنبه شب 28 دی ماه با حضور 16 تیم در قالب چهار گروه در شهر دمام عربستان شروع شده است. ایران در مرحله گروهی این رویداد در گروه دوم با تیم های عربستان، استرالیا و هند همگروه بود و توانست با کسب سه برد و شش امتیاز به عنوان صدرنشین راهی مرحله دوم گردد.

دروازه بان تیم ملی هندبال: تک تک بازیکنان کوشش مثال زدنی داشتند

تیم ایران با نتیجه 32 بر 10 برابر استرالیا پیروز شد. سپس در مقابل هند با نتیجه 42 بر 29 پیروز گشت. هندبالیست های کشورمان پنجشنبه شب 30 دی ماه هم در آخرین مسابقه مرحله گروهی برابر تیم عربستان میزبان این رقابت ها قرار گرفتند و توانستند با نمایش یک بازی زیبا با نتیجه 24 بر 20 به رجحان رسیده و به عنوان صدرنشین راهی دور دوم شوند.

در این بازی نفس گیر و زیبا، محمد سیاوشی به همراه سجاد استکی به عنوان برترین بازیکنان تیم ایران در این پیروزی نقش به سزایی داشتند.

محمد سیاوشی پس از پیروزی تیم ملی هندبال کشورمان مقابل عربستان اظهار کرد: از همه تشکر می کنم. امروز شاهد بازی خیلی خوبی بودیم و در خاک عربستان توانستیم این تیم را با نتیجه خوبی از پیش رو برداریم.

وی اضافه نمود: در نیمه اول شرایط خوبی نداشتیم و کمی احساسی بازی کردیم اما در نیمه دوم تمام بازیکنان زحمت کشیدند و واقعاً دست تک تک آنها را می بوسم که با دفاعی جانانه و حمله های عالی تمام فرصت های خود را به گل تبدیل کنیم و برنده بازی شویم.

دروازه بان تیم ملی هندبال ایران در خصوص جو سالن مسابقه مطرح نمود: ما دیگر به این شرایط عادت نموده ایم. با تجربه ای که بازیکنان دارند این شرایط نباید روی آنها تاثیر بگذارد. تماشاگران خوبی داشتند، اما جو سنگینی را ایجاد نموده بودند.

سیاوشی اظهار داشت: امروز روز همه بازیکنان بود و من هم به عنوان آخرین نفر مجبور بودم برترین عملکردم را داشته باشم تا زحمت بازیکنان به هدر نرود. خوشحالم که برنده شدیم و بازهم باید بگویم که دفاع خیلی خوبی داشتیم و از همه بازیکنان تشکر می کنم. بازهم خدا را شکر که در عربستان توانستیم به این پیروزی دست پیدا کنیم.

به گزارش وبلاگ شخصی من، بیستمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی رقابت های جهانی (لهستان - سوئد از 28 دی الی 11 بهمن ماه) به میزبانی دمام عربستان برگزار می گردد و 5 تیم جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دروازه بان تیم ملی هندبال: تک تک بازیکنان کوشش مثال زدنی داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دروازه بان تیم ملی هندبال: تک تک بازیکنان کوشش مثال زدنی داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید