رد پای یک نفر در محروم نشدن کنعانی زادگان پیدا شد

به گزارش وبلاگ شخصی من، تهران (پانا) - پیشکسوت استقلال معتقد است دست های پشت پرده باعث شده که محمدحسین کنعانی زادگان به اردوی تیم ملی دعوت گردد.

رد پای یک نفر در محروم نشدن کنعانی زادگان پیدا شد

به گزارش ایران ورزشی، این روزها بحث درباره اسامی دعوت شدگان به تیم ملی داغ داغ است و در این میان جامعه فوتبال برای دعوت شدن کنعانی زادگان به اردوی تیم ملی انگشت حیرت به دهان گرفته و متعجب شده اند. طبیعی است که استقلالی ها بیشتر از بقیه از این ماجرا متعجب باشند چرا که استقلال قهرمان نیم فصل شد و آمار گل های خورده این تیم (5 گل خورده از چهارده بازی) نشان می داد برترین خط دفاع و گلر از آن تیم استقلال است، اما نه حسینی که فقط چهار گل دریافت نموده نامش در بین ملی پوشان است و نه سیاوش یزدانی به عنوان برترین مدافع تیم می تواند در کنار ملی پوشان حضور داشته باشد، به همین علت است که استقلالی ها بیش از سایر تیم ها از دعوت کنعانی زادگان متعجب شده اند. مهدی فنونی زاده پیشکسوت استقلال که در فضای مجازی هم فعالیت زیادی دارد این روزها بشدت از انتخاب فهرست تیم ملی و حضور کنعانی زادگان در بین ملی پوشان ناراحت است و اعتقاد دارد که دست های پشت پرده باعث شده این مدافع با توجه به اتفاقاتی که پیش آمده باز هم به تیم ملی دعوت گردد.

طی یکی دو روز اخیر بشدت از اعلام اسامی تیم ملی ناراحت بودید و یکی از منتقدان دعوت شدن کنعانی زادگان به اردوی تیم ملی هستید، در این خصوص صحبت می کنید؟

به نظر شما عجیب نیست این بازیکن با توجه به کاری که انجام داد و مدارکی که موجود است باز هم به تیم ملی دعوت می گردد؟! یادتان هست مهدی رحمتی موقعی که به تیم ملی دعوت شد برای چه موضوعی سه جلسه محروم شد؟! در عکسی طرفدارانی که کنار رحمتی بودند لباس مناسبی تنشان نبود و رحمتی بدون اینکه گناهی داشته باشد سه جلسه محروم شد، اینجا این سؤال پیش می آید که چطور کنعانی زادگان قسر در رفت و هیچ کس او را بازخواست نکرد. البته می دانم پای یک نفر در محروم نشدن این بازیکن در میان است. کاملاً رد پای او دیده می گردد.

نمی خواهید از این نفر نام ببرید؟

در فضای مجازی نام ایشان کاملاً سر زبانها است و همه فهمیدند چه کسی جلوی این محرومیت را گرفت. باور کنید من که همین طور هاج و واج مانده ام. سیاوش یزدانی که در نیم فصل اول برترین مدافع لیگ بود نباید جایی در اردوی تیم ملی داشته باشد آن وقت این آقا! معلوم است که رنگی عمل می نمایند. اصلاً به شما بگویم که استقلالی ها همواره یک پای ثابت تیم ملی بودند و باعث موفقیت تیم ملی کشورمان می شدند اما از وقتی عابدینی رئیس فدراسیون شد در حد استقلال اجحاف کردند و هنوز این اجحاف ادامه دارد!

دعوت نشدن حسینی به تیم ملی هم باعث عصبانیت طرفداران استقلال شده است!

من هم از این ماجرا عصبانی هستم. حسینی در نیم فصل اول چهار گل خورده، به نظرتان نباید به تیم ملی دعوت گردد. بیرانوند سال جاری اصلاً عملکردش خوب نبوده است، آن وقت همواره نفر اول تیم ملی است! چقدر در حق استقلالی ها اجحاف می نمایند؟!

استقلال قهرمان نیم فصل شد، به نظرتان می تواند این موفقیت را ادامه دهد تا آخر فصل به سکوی قهرمانی برسد؟

این موفقیت حاصل یک سیستم درست است و اگر همین طور ادامه دهند در نهایت می توانند قهرمان شوند. البته اگر ناداوری ها اجازه این کار را بدهد!

بازی استقلال با طرفدار هم لغو شد!

این مسأله می تواند به نفع استقلال باشد و این تیم چند روز تعطیل شد تا بعد بتواند تازه نفس خودش را برای ادامه فصل آماده کند. البته استقلال برای نیم فصل دوم احتیاج به هافبک بازیساز و فوروارد دارد.

منبع: خبرگزاری پانا

به "رد پای یک نفر در محروم نشدن کنعانی زادگان پیدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رد پای یک نفر در محروم نشدن کنعانی زادگان پیدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید