سیمئونه: بازی با لیورپول عملکردی تاریخی و زیبا از جانب اتلتیکو بود، اوبلاک بهترین دروازه بان دنیا است

به گزارش وبلاگ شخصی من، سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال اتلتیکومادرید از عملکرد شاگردانش مقابل سرخپوشان مرسی ساید ابراز رضایت کرد.

سیمئونه: بازی با لیورپول عملکردی تاریخی و زیبا از جانب اتلتیکو بود، اوبلاک بهترین دروازه بان دنیا است

به گزارش وبلاگ شخصی من، دیه گو سیمئونه در پی رجحان 3 بر 2 شب گذشته (چهارشنبه) تیم تحت هدایتش مقابل لیورپول، مدافع عنوان قهرمانی در جدالی 120 دقیقه ای در استادیوم آنفیلد و صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت با نتیجه 4 بر 2، در تمجید از دروازه بان اسلوونیایی اش که در این بازی موقعیت های زیادی را از سرخپوشان مرسی ساید گرفت، گفت: اوبلاک بازیکن مهمی برای ما به مانند دیگر بازیکنان است، به مهمی ساویچ، لودی، فیلیپه و فلیکس، اما اوبلاک بهترین دروازه بان دنیا است. اوبلاک بازیکن مهمی برای ما است، درست به مانند مسی برای بارسلونا.

وی ادامه داد: برای باشگاه اتلتیکومادرید خوشحالم چون ما با شکست تیم فوق العاده ای یکبار دیگر در جمع هشت تیم برتر اروپا هستیم. این عملکردی تاریخی و زیبا از جانب اتلتیکو بود. طرفداران لیورپول هم به مانند طرفداران ما در بازی رفت، در این ملاقات تیم خود را به شدت حمایت کردند، اما ما برنامه خود را در زمین پیاده کردیم و بازیکنان مان طبق دستو رالعمل های ما بازی کردند. این بازی در ذهن طرفداران مان به مانند افسانه ای باقی خواهد ماند.

سرمربی اتلتیکومادرید همچنین در مورد به زمین فرستادن مارکوس یورنته به جای دیه گو کاستا در دقیقه 56 که دو گل روخی بلانکو را در دقایق 97 و 1+105 به ثمر رساند، گفت: بعضی با خود فکر کردند که آوردن مارکوس یورنته به جای دیه گو کاستا تعویضی دفاعی بود، اما اینطور نبود و شما هم آن را دیدید.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سیمئونه: بازی با لیورپول عملکردی تاریخی و زیبا از جانب اتلتیکو بود، اوبلاک بهترین دروازه بان دنیا است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سیمئونه: بازی با لیورپول عملکردی تاریخی و زیبا از جانب اتلتیکو بود، اوبلاک بهترین دروازه بان دنیا است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید