ژاوی: تنها می توان بابت عملکرد گاوی کلاه از سر برداشت، مدل بازی بارسلونا را گم نموده ایم

به گزارش وبلاگ شخصی من، سرمربی تیم فوتبال بارسلونا پس از فزونی تیمش مقابل الچه به تمجید از بازیکنان جوانش به خصوص هافبک 17 ساله اش پرداخت.

ژاوی: تنها می توان بابت عملکرد گاوی کلاه از سر برداشت، مدل بازی بارسلونا را گم نموده ایم

به گزارش وبلاگ شخصی من، ژاوی هرناندس که تیم تحت هدایتش شب گذشته (شنبه) در هفته هجدهم لالیگای اسپانیا پیروز شد در استادیوم نوکمپ با نتیجه 3 بر 2 الچه را از پیش رو بردارد، پس از این بازی گفت: ما مدل بازی بارسلونا را گم نموده ایم و باید آن را برگردانیم. من 6 سال در باشگاه بارسلونا نبوده ام و بعضی چیزها به لحاظ تاکتیکی من را سورپرایز می نماید. من چند سالی در اینجا نبوده ام، بنابراین نمی دانم که چه کسی مسؤل این وضع است، اما این شرایط کار من را سخت می نماید. بیشتر بازیکنان ما بازی موقعیتی را درک نمی نمایند. مکانیزم هایی هست که من از 11 سالگی درک نموده ام، اما ما حالا بازیکنانی داریم که تا به حال روی این مکانیزم ها کار ننموده اند.

وی بعلاوه در تمجید از بازیکنان جوانش که در این ملاقات هم درخشیدند، گفت: تنها می توان بابت عملکردی که گاوی از خود ارائه داد، کلاه از سر برداشت. بازی که او از خود به نمایش گذاشت، تماشایی بود. گاوی به همراه، نیکو گونسالس، عبد الصمد الزلزولی، رونالد آرائوخو و آلخاندرو بالده آینده این باشگاه هستند. من وقتی برای اولین بار در نوکمپ بازی کردم، ترسیده بودم. این بچه ها اما شخصیت فوق العاده ای دارند.

سرمربی بارسا ادامه داد: از داشتن این نسل از بازیکنان خیلی خوشحالم و به خصوص گاوی که فوق العاده است. چیزی که بیشتر از هر چیزی شگفت زده ام نموده، این است که گاوی تنها 17 سال دارد، اما ببینید چطور در زمین رقابت می نماید. امروز هم او با زدن یک گل و ساخت یک پاس گل تفاوت را رقم زد. دوست ندارم او را با بازیکنی دیگر مقایسه کنم، فقط مطمئن شوید که او ترمز نمی نماید چون سقف ندارد.

ژاوی در خاتمه در ارزیابی بازی هم اعلام نمود: وقتی گل تساوی را دریافت کردیم، کمی عصبانی بودم چون تصور نمی کردم که بازی را نبریم. ما شایسته کسب نتیجه ای بهتر از این بودیم، اما با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم، این سه امتیاز طلایی است.

بارسلونا با این برد 27 امتیازی شد و با یک بازی کمتر به رده هفتم جدول رده بندی صعود کرد. شاگردان ژاوی در حال حاضر با تیم چهارم جدول (رایو وایکانو) که آخرین جایگاه برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپاست، تنها سه امتیاز اختلاف دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ژاوی: تنها می توان بابت عملکرد گاوی کلاه از سر برداشت، مدل بازی بارسلونا را گم نموده ایم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ژاوی: تنها می توان بابت عملکرد گاوی کلاه از سر برداشت، مدل بازی بارسلونا را گم نموده ایم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید