ناصری نژاد: آب شرب شادگان، فاضلاب است

به گزارش وبلاگ شخصی من، نماینده مردم شادگان در مجلس گفت: آبی که به شادگان به اسم آب شرب تحویل داده می گردد فاضلاب است. این موضوع تبدیل به یک تراژدی ناتمام شده است.

ناصری نژاد: آب شرب شادگان، فاضلاب است

به گزارش ایسنا، مجید ناصری نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر نیرو در خصوص شرایط آب شرب و فاضلاب شادگان گفت: این موضوع تبدیل به تراژدی ناتمامی شده است. نمی توان به آب شرب شادگان، آب شرب گفت. زیرا آبی که به شادگان به اسم آب شرب تحویل داده می گردد، فاضلاب است.

نماینده مردم شادگان در مجلس مدعی شد: رئیس محیط زیست خوزستان اعلام نموده حداقل روزانه هزار و دویست مترمکعب فاضلاب خانگی شهر اهواز در رود کارون تخلیه می گردد و این آب مستقیم پس از اهواز وارد شادگان می گردد. مردم تابستان را با سختی سپری کردند و شرایط آب شرب به هیچ وجه قابل تحمل نیست و هیچ مسئولی نباید در این رابطه سکوت کند.

این عضو کمیسیون انرژی مجلس در سرانجام تأکید کرد: مردم با انواع بیماری های داخلی و پوستی روبرو هستند. این موضوع چه زمانی حل خواهد شد؟ اعتباراتی در این رابطه داده شد، اما در شادگان هیچ اثری از آن ندیدیم و متاسفانه کارگران آبفا حداقل 7 ماه و تا یک سال حقوق نگرفتند و در این رابطه احتیاج است وزارت نیرو و مسئولان مربوطه توجه ویژه به این موضوع داشته باشند.

منبع: فرارو

به "ناصری نژاد: آب شرب شادگان، فاضلاب است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناصری نژاد: آب شرب شادگان، فاضلاب است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید